Meer vaders in spe op dit forum?

Discussion in 'Zwangerschap' started by coffeeman, Apr 10, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. coffeeman

coffeeman Lid

Apr 10, 2012
    16
    0
    0
    Stuur die mannen maar naar het forum, gezellig! Maar ik ben al blij dat er in ieder geval al 2 zijn! Ook ik klets gezellig(zit ook in mijn bloed).

Momenteel hebben we wat moeite met het kiezen van wat te eten. Mijn vrouw is dol op koriander, munt, curry kruiden, venkel, anijs etc... Schijnt dat dit allemaal niet goed is voor de zwangere vrouw. Laten dat nou net ingredienten zijn die wel veel gebruiken in de basis van onze gerechten. Hebben jullie tips?

2. Omelet

Omelet VIP lid

Nov 14, 2008
    14,874
    2
    0
    Kan wel gewoon hoor. Gewoon proberen en kijken of ze er last van heeft. Je kunt prima kruidig eten, dat doen ze in Azie ook gewoon (gaan ze ook niet aan de stamppot).
    Als je het blijft eten kun je het vaak ook na de bevalling bij de borstvoeding blijven eten omdat je kindje er via de buik al bekend mee is. Dusse.. gewoon doen als het kan!

3. Omelet

Omelet VIP lid

Nov 14, 2008
    14,874
    2
    0
    Oh en applaus voor al deze betrokken heren! :D

4. nijntje81

nijntje81 Fanatiek lid

Jul 11, 2011
    1,738
    0
    0
    Big City
    clap*clap*clap*clap*clap
    wat leuk, wat meer testosteron op ZP!

5. coffeeman

coffeeman Lid

Apr 10, 2012
    16
    0
    0
    Bedankt voor de geruststellende reacties. Vanavond raapstelen uit eigen tuin(goed gewassen natuurlijk).

6. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

Feb 2, 2008
    5,082
    0
    0
    Zeker nu ik zwanger ben heb ik juist gigantisch veel zin in pittig en gekruid eten. Dat eten we dus ook dagelijk;).

Ga ook bv geven, went onze kleine er alvast aan en hoef ik me straks ook niet aan een beperkt dieet te houden ivm bv.

7. Ona

Ona Fanatiek lid

May 8, 2011
    1,469
    1
    36
    Ik sluit me helemaal bij m'n voorganger aan. Ik heb ontzettende cravings naar Thais en amder pittig Aziatisch eten. Helpt beter dan menig laxeermiddel dan ook! Klinkt wat onfris maar dit is kwaal nummer 1 bij zwangerschappen. Kan echt niks tegenop en het valt altijd goed bij mij merk ik. Daarbij is de Aziatische keuken ook nog eens erg gezond. Ik zou zeggen 'eet smakelijk.' :D

Share This Page