Zwanger?

Discussion in 'Zwangerschap' started by Solitaire, Apr 12, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Solitaire

Solitaire Niet meer actief

Hallohallo,

Hier een jong meisje van 16 die een beetje ongerust is.
    Ik heb op 18 maart 2012 gemeenschap gehad. Helaas is dat niet helemaal goed verlopen.
    Ik was op die dag redelijk vruchtbaar, en nu ben ik bang dat ik zwanger ben. Waarom? Ben ontzettend moe, heb knallende hoofdpijn en heb een rare steek in mijn onderbuik/lies aan de linkerkant.
    Ik heb op internet gekeken en zag dat dit toch echt kan duiden op een zwangerschap. Iemand ervaring hiermee?

Groetjes

2. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ben je aan de pil?

3. Solitaire

Nee, en ook geen morning after gehad.

4. Zwollywood

Zwollywood Bekend lid

Dec 5, 2011
    659
    0
    0
    Tsja niemand kan zien of je zwanger bent of niet. De symptomen wijzen er wel naar. Weet je normaal wanneer je ongesteld moet worden? Heb je die gemist? Ik zou een testje doen om het zeker te weten. Bij de kruidvat heb je goedkope testen, twee voor vijf euro, en die zijn ook betrouwbaar. Zon testje doe je sochtends vroeg.

5. Saja87

Saja87 Niet meer actief

dan idd even testen

6. Solitaire

Ja ik was al van plan om morgen even een test te halen.
    Ik moet over 2 weken pas weer ongesteld worden. Maarja, wilde het toch even vragen aangezien die steekjes wel erg raar zijn... Bedankt voor de Kruidvat tip trouwens, handig om er gelijk 2 te hebben :)

7. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Als jij de 18e vruchtbaar was..

Dan word je niet over 2 weken ongesteld maar nu ergens hoor.

8. Eylem

Eylem Niet meer actief

Maar je bent dus nog wel ongesteld geweest na 18 maart (omdat je zegt dat je nu pas weer over 2 weken ongesteld moet worden)? Dan is de kans dat je zwanger bent heel erg klein.

9. Fuchsia

Fuchsia Niet meer actief

18 maart gemeenschap, en over 2 weken pas ongesteld worden.
    Heb je een lange cyclus of heb je er een over geslagen?

10. Maedra

Maedra Fanatiek lid

Oct 29, 2009
    1,558
    0
    36
    Rotterdam
    Als je 18 maart seks had en toen redelijk vruchtbaar was had je denk ik nu wel eens ongesteld moeten worden, maar je zegt dat je het pas over twee weken zou moeten worden? Normaal gesproken komt je menstruatie grofweg 10 tot 16 dagen na je eisprong. Dus of je was de 18e maart niet zo vruchtbaar, maar pas veel later, of ik zou inderdaad maar eens een testje gaan doen.

Waarom zou je volgens jou pas over twee weken ongesteld moeten worden?

Oh, ik zie dat iedereen al hetzelfde heeft gevraagd. :)

11. Zwollywood

Zwollywood Bekend lid

Dec 5, 2011
    659
    0
    0
    Plus als je over twee weken pas ongesteld moet worden kun je nu ook nog niet testen, dat kan meestal pas een paar dagen van te voren

12. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

even heel gemiddeld genomen is dat je om de 28 ongesteld bent, halve wege rond de 14 dagen ben je het meest vruchtbaar,

je geeft aan 18 maart vruchtbaar te zijn gweest dus dan had je begin april je menstruatie moeten hebben,

of zie ik het nu helemaal verkeerd?

maar weten of je zwanger daar heb je echt een test voor nodig.

13. Vagans

Vagans Niet meer actief

niet zitten rommelen, gewoon testen dan weet je het zeker!

Je kan wel gaan gissen en uit rekenen en voellen... maar daar heb je niks aan.

Gewoon zorgen dat je de feiten krijgt!

Suc6! (laat je het wel ff weten?) ;)

14. Solitaire

Mn periode is erg onregelmatig... Maar kan het wel ongeveer voorspellen. Heb aantal vruchtbaarheidstesten op internet gedaan en die zeiden toch echt dat ik op de 18e erg vruchtbaar was.
    Maar goed, ik haal gewoon een testje, en test. Dan weten we het zeker.

15. princess25

princess25 Niet meer actief

Ik zou ook een test doen. Dat is de enigste manier.
    Daarnaast zou ik als je niet zwanger bent, direct aan de pil gaan! En als je niet aan de pil wil, doe het dan in ieder geval veilig of gewoon niet. Dan kom je ook niet in onzekerheid.
    alhoewel een condoom ook niet altijd genoeg is.

16. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Maar testen via internet gaan uit van de eerste dag van je laatste menstruatie.

Als wij dat doen en je komt op de 18e uit als vruchtbare dag dan word je tussen 10 en 16 dagen ongesteld. En zou je rond 4/5 april uitkomen en ben je nu dus overtijd! En word je niet over 2 weken pas ongesteld.

Plus dat de testen via internet echt niet betrouwbaar zijn hoor!

17. Solitaire

Ja ben intussen wel een keer ongesteld geweest, soort van. Was heel raar. Had helemaal geen hoofdpijn, buikpijn, niks.
    En ik ben normaal altijd honds en hondsberoerd tijdens ongi...
    Dus vandaar dat ik twijfel.
    En mn darmen doen ook al zo raar...

18. jessy77

jessy77 VIP lid

Aug 9, 2007
    8,640
    5,947
    113
    Mocht je test negatief zijn dan zou een bezoekje aan de ha om je de pil (of iets anders) voor te laten schrijven misschien ook niet zo´n gek idee zijn? Zit je iig niet vaker in die onzekerheid.

Succes!

19. Solitaire

Dat zou ik heel graag willen, maar ik mag van mijn ouders niet aan de pil, echt absoluut niet. En ik ben zooo bang dat ze er achter komen ondanks de geheimhoudingsplicht van de ha.

20. Zwollywood

Zwollywood Bekend lid

Dec 5, 2011
    659
    0
    0
    Vink altijd zo raar he, als dochters van hun ouders niet aan de pil mogen. Nee zwanger thuiskomen is dan een goed alternatief ;)

sorry no offense!

Share This Page