Laatst las ik ergens dat het leuk is om bijvoorbeeld 2 x per maand een date avond te hebben met je partner. De ene x regel jij iets en de andere x je partner. Lijkt mij een heel leuk idee. Zo zorg je ervoor dat je echt bewust tijd samen hebt ipv de was die je nog even doen, koken, mij toekomstige kleine die ook veel liefde nodig heeft. Je kunt natuurlijk van alles gaan doen en het hoeft niet duur te zijn. Strandwandeling, filmavondje, een stad bezoeken, uitgebreid koken, body2body massage oid. Mijn partner reageerde positief alleen moet ik hem er wel aan helpen herinneren. No problemo. Misschien leuk om elkaar op de hoogte te houden? Have fun!
Wij doen dit al een tijd, maar dan wekelijks. Het moet steeds een verrassing blijven voor de ander. Soms is het iets kleins en gaan we gewoon lekker samen koken of een massage, soms echt een avondje wijn drinken. Ik vind het leuk
Dat doen wij eigenlijk al, maar dan gewoon thuis. Zoon op bed en sushi maken, dj spelen voor elkaar en herinneringen opdoen (met dank aan Spotify), avondje goed gesprek met een glaasje wijn, spelletjesavond, vroeg naar bed, etc. Simpele dingen, wél qualitytime voor elkaar. Mijn man heeft een heel drukke baan en spreken begin van de dag af welke avond(en) we vrijhouden voor elkaar.