he hallo allemaal! Ik heb even een discussie met mijn vriend,hij begint nu opeens met het onderwerp vakantie,het lijkt hem zo leuk om nog voor de laatste keer met z`n 2tjes op vakantie te gaan. het lijkt mij natuurlijk ook heerlijk,maar ook doodeng! heeft 1 van jullie hier al ervaring mee? mischien voor de eerste ook op vakantie geweest,ben zo benieuwd wanneer je dat dan het beste doet in welke week. in febr ben ik nog maar 4 maanden dus kan het prima,maar ja of het weer dan wel zo mooi is op vakantie? dan kun je net zo goed niet weg gaan... lijkt mij. naja zou heel graag iemand anders zijn mening willen horen. liefs
Je kan eigenlijk nog een tijdje met vakantie hoor. Ik denk dat bv. Ryanair je toelaat op het vliegtuig tot 36weken. Je vindt op hun website hun voorwaarden. Ik weet wel niet of het interessant is om met zo'n dikke buik op reis te gaan. Ik zou voor mezelf de grens zetten op 6 maand. Dan ben je nog niet te zwaar en is het waarschijnlijk nog allemaal niet te lastig. Je kan natuurlijk ook altijd kiezen voor een dichtbij vakantie. Wij gaan zelf in februari een paar dagen naar Hasselt. Is ver genoeg om ons op reis te voelen en we kunnen zo iets meer uitgeven aan een hotel met alle voorzieningen (lees zwembad ). Een dikke proficiat en veel succes met jullie vakantie
Ik ga 9 jan nog op vakantie.... Naar Gran Canaria. Tis daar dan nog 25 graden..... Heerlijk lekker f relaxen in n all-inn hotel voor we strax de verh,is en bevalling gaan beleven....
hey hey, Ik ben dat ik 20 weken was 3 weken naar thailand geweest. (had een tijdje al last van spugen en dat heb ik daar ook wel wat last van gehad) maar voor de rest ging alles perfect, was heerlijk. Als je je gewoon goed voelt gewoon doen, je mag zelfs tot 36 weken vliegen (terugreis). Groetjes miranda
Lekker doen hoor. Wij gingen altijd ver weg, maar omdat ik BI had, zijn we toen ik zwanger was naar Griekenland gegaan. Lekker warm en lekker relaxen. Doen, straks krijg je spijt! Ik was toen 22 weken zwanger