Meer verschil als anders..

Discussie in 'De lounge' gestart door Eerised90, 9 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Neee haha. Ik had tijdens de zwangerschap ook mega borsten maar toen waren ze allebei flink gegroeid..

2. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Kan het misschien je eisprong zijn?
    Rond mijn eisprong schelen mijn linker en rechterborst bijna een cupmaat. :)

Maar ik hoop natuurlijk dat je zwanger ben, dat zou mooi zijn!

Als het blijft, kan je toch het beste even naar de huisarts gaan.
    Of anders een telefonisch consult??? ;)

3. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Ja, je kunt altijd even contact opnemen met je HA. En uitleggen dat je probeert zwanger te worden, dan kan hij/zij daar rekening mee houden. Zowiezo als je mirena eruit is veranderen de hormonen in je lijf.

Ikzelf heb 2 strips van de pil weer op, en merk ook veel klachtjes, zwangerschapssymptomen zelfs, al ga ik daar niet van uit.. :p
    Ook een kwestie van hormoonveranderingen.

4. Tuttie

Tuttie Fanatiek lid

11 jan 2010
    2.855
    0
    36
    Je voelt geen hobbels of knobbels toch?
    Dan zou je ha denk ik adviseren om het even aan te kijken tot na je menstruatie die hopelijk niet komt!

5. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Vroeger ben ik eens overgestapt van pil omdat ik pijnlijke borsten kreeg met knobbeltjes erin.. mastopathie heette dat geloof ik... =ontstoken melkkliertjes! Dit schiet me opeens te binnen...

6. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Dat iets verschil normaal is weet je zelf ook wel :p. Maar dat het verschil groter wordt is indd best apart, misschien toch even de huisarts bellen en even navragen?

7. Mijn borst lijkt in zijn geheel wat steviger

8. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Ja borsten zijn nooit gelijk...maar misschien komt het door de zwaartekracht om zo maar te zeggen dat het nu erger wordt? ja klinkt dom maar dat is het enige wat zo in mij opkomt.
    maar voel je niet onzeker! echt iedereen heeft dit wel...is mij verteld dan..

9. Zwaartekracht?

Ik had het altijd al, maar de een is echt een stuk groter als anders. En doet ook wat pijn soms..
    Het is geen normaal verschilletje! De ene klapt zowat mn cup uit en die ander heeft volop ruimte.

10. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    Ik! Maar alleen nu ik zwanger ben:D m'n linkerborst is een stuk groter en zwaarder haha. Misschien ben je zwanger meid! Denk dat het iig met hormonen te maken heeft.

11. Habib, ik HOOP het wel haha! Donderdag testen... We wachten af, ben ik het niet wil ik het toch laten checken.

12. Nou ik had vandaag bloedverlies, dus zwanger zal ik denk niet zijn.

Maar ga morgen toch de dokter bellen, ik blijf er aan denken en erger me sowieso aan het verschil plus de pijn.

13. Zo, vanmorgen bij de dokter geweest.
    en hij heeft even gevoeld.
    Hij vond het verschil erg groot!
    Voelde wel een verschil in structuur zeg maar en een lichte verharding.
    Hij ging even met het ziekenhuis overleggen!
    Controle leek hem wel verstandig.

Verder wou hij weten, mocht het blijvend zijn of ik er dan wat aan wil laten doen.

14. Nu dus in afwachting van een belletje..

15. Zo, dinsdag om 10.40 een afspraak in het ikazia..
    Vind het stiekem wel erg spannend hoor!

16. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    succes meid!

17. Jel

Jel Niet meer actief

Sterkte dinsdag. Hopelijk valt het mee.

18. Fayy

Fayy Niet meer actief

ik heb ook dat me ene borst wat groter is als de ander :S en het valt mij ook op maar verder denk ik er niet bij na. bij mij word t verschil dan niet groter..anders even naar de dokter?:) (excuses als dit al gezegt is heb namelijk t topic nog niet doorgelezen.)

19. Fayy

Fayy Niet meer actief

whoops je heb dus al een afspraak staan. excuses. heel veel succes!!

20. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Ja ik ook, hier was het verschil bijna 4 cupmaten! Ik ben nog nooit iemand tegengekomen die sat ook heeft, ik heb ook aan 1 kant een prothese.

Deel Deze Pagina