hoi hallo. ik heb een vraag zit echt met een groot vraagteken.. 10 en 11 januari heb ik een test gedaan die van kv 2voor5 euro.. allebij positief binne 5 min (zijn nu nog positief ma dat geld niet meer...) nu de 13e heb ik bloed en heeeel veel slijm.(t was int begin klein btje bruin/donker rood maar nu als ik het wegveeg zeg maar ist alleen ma roze met het slijm..) ben egt btje door de war nu want ist nou zwanger of niet of een menstruatie.. of wat dan ook zowieso ga ik komende week ergens nog een x testen maar ik dacht misschien kunnen jullie mijn alvast wat op weg helpen.
Hallo, Het heeft geen meerwaarde om de test te herhalen. Zou je nu een miskraam hebben, is een test nog steeds positief, want het zwangerschapshormoon zit nog in je lichaam. Je hebt een positieve test dus je bent zwanger, dus het bloedverlies is geen menstruatie. Het bloedverlies wat je hebt gehad, als dat niet meer is geworden, denk ik aan een innestelingsbloeding of aan een vaatje wat kapot is gegaan in de baarmoedermond door bijvoorbeeld gemeenschap, sporten, tillen, moeizame ontlasting. Word het bloedverlies meer neem dan contact op met je verloskundige. Groetjes Ineke