wie kan me helpen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door uschel, 2 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. uschel

uschel Actief lid

16 jun 2006
    115
    0
    0
    Bloemist
    Zwijndrecht
    hallo meiden,

we zijn gisteren terug van een niet zo leuke vakantie,op de heenvlucht
    zijn ze onze onderstel(frame) van de quinny buzz kwijt geraakt :cry: . :evil:
    je zul niet geloven hoe nodig je eijgendlijk een kinderwagen nodig heb,we konden nergens naartoe, alleen op de arm onze 7 weken oude dochter is ook niks.
    ik de vluchtmaatschapij gebeeld doen ze heel moelijk om de wagen te vergoeden.
    nu komt mijn problem, ik heb een orginele kassabon nodig (van onze quinny buzz)maar die ben ik met onze verhuizing kwijt geraakt.
    zonder deze krijg ik niks vergoed,
    mijn vraag is kan iemand me helpen met een kassabon, zal ook niet voor niks zijn :( :(

ik hoop echt dat iemand me kan helpen

groetjes doreen

2. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    pff meid, wat een drama zeg. ik kan me voorstellen hoe vervelend dit voor je is. ik heb wel een buzz, maar ook geen kassabon.

wat je mischien ook kan doen, ik neem aan dat je een nieuwe gaat halen. dat je bij de winkel vraagt om een kassabon, met een oudere datum. dat hebben wij ook eens moeten doen, en we hebben daar een bedrag voor betaald, omdat toen we uitbetaald kregen van de verzekering dat bedrag bij hun besteed hebben.

maar mischien wil iemand je hier ook wel helpen. ik wens je in ieder geval heel veel sterkte!

3. PetraK

PetraK Fanatiek lid

19 sep 2005
    1.222
    0
    0
    Amsterdam
    Zou je het niet kunnen proberen via de winkel waar je hem heb gekocht?

Misschien dat die een copybon van de computer kunnen uitdraaien?

Heb alleen een bon van de zapp, daar heb je niets aan..

4. uschel

uschel Actief lid

16 jun 2006
    115
    0
    0
    Bloemist
    Zwijndrecht
    hoi,

ik heb het al gevraagd hun kunnen niet zomaar een bon schrijven met een oude datum en gekocht heb ik hem via internet.
    ik hoop echt dat een van jullie mij kan helpen :( .

groetjes doreen

5. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Jeetje Uschel, wat lullig voor je zeg! Echt schandalig ook vind ik. Wij gaan over 2 maanden op vakantie (ook vliegen) en mag niet hopen dat ze m'n kinderwagen kwijt raken!

Sorry kan je helaas niet helpen aan een bon. Kan je misschien iets regelen met de reisverzekering?

6. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0

heb je geen bankafschrift,waar het op staat? en dat van die bon niet kunnen uitdraaien is belachelijk , ik werk zelf in een winkel en dat kan wel degelijk.

en heb je een rechstbijstand verzekering? want volgens mij is die maatschappij wel degelijk verplicht om jou dat te betalen! heb je geen fotos van voordat je het vliegtuig in ging wat bewijst welke wagen jullie hadden?

7. Deb

Deb VIP lid

19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    ik heb mijn bon nog wel van me quinny buzz alleen dateert hij van 2005 :( en heb ik hem in amsterdam gekocht

je mag hem met liefde hebben hoor , ik hoor het wel :) pb me maar even als je hem wilt hebben.

8. uschel

uschel Actief lid

16 jun 2006
    115
    0
    0
    Bloemist
    Zwijndrecht
    hoi,

nee ik heb helaas geen fotos van die dag :( ,dat we met een quinny weg gingen.
    ik snap het echt niet dat hun zo moeleijk doen,ik had b.v. ook de wagen van mijn moeder geerf kunnen hebben of zo. :rolleyes:
    ik hoop dat hier nog iemand is met een bon voor mij,ik moet nu een nieuwe kinderwagen kopen en heb echt geen zin om hem zelf te betalen :cry:
    groetjes doreen

9. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Kun je geen oproepje plaatsten om markplaats?
    misschien dat daar iemand hem voor je heeft.

Deel Deze Pagina