Ik ruik ineens overal vreemde geurtjes , alsof ik meer ruik dan normaal. En bijna alles stinkt lijkt het wel Het kopje koffie dat mijn man aan het drinken is ruik ik op 3 meter afstand en het ruikt naar pis en op straat ruik ik allerlei vieze vreemde geurtjes die ik niet thuis kan brengen. En in de supermarkt word ik bijna misselijk van al die verschillende geurtjes doorelkaar groenten,versebroodjes,slagerij alles bij elkaar bah.
Jahoor ik ook, en ik vind dingen sneller stinken, haha! Mijn zus en moeder liggen af en toe in een deuk om mijn gezeur!
hahah tja het bekende zwangerschaps kwaaltje ik weet nog niet of ik zwanger ben maar heb dat met de eerste ook gehad vreselijk vond ik dat kon gwoon niet meer naar de markt ik had vanochtend ook zoiets zit een kop koffie te drinken met de buurvrouw ruik ik opeens iets van een wierook lucht maar die was zij niet aan het branden. geen idee waar dat vandaan kwam
Hier ook een dikke ja hoor! Ik ben nog maar net zwanger, maar ik word nu al overal misselijk van. Manlief had een braadpan in de keuken laten staan. Normaal vind ik dit nog wel lekker ruiken, maar nu....bleh! Gaat dit negen maanden duren!? Grts, Maartje
Ja echt verschrikkelijk! Ik pakte vorige week een nieuwe map uit de kast op kantoor en vond deze naar poep ruiken. Vanochtend rook ik op kantoor toiletverfrisser die een etage lager was gebruikt. Echt alles is versterkt, word er naast gek ook behoorlijk misselijk van!
Herkenbaar! Mijn vorige zwangerschap kon ik zelfs ruiken welke kruiden er in die kant-en-klare sausmixen zaten. Rozemarijn en lamsvlees werd ik groen en geel van. Momenteel zit ik in onzekerheid of ik zwanger ben of niet. Als ik mijn neus moet geloven ben ik echter wel zwanger, ik ruik momenteel ook weer ontzettend goed.
Ik ben dus niet de enige gelukkig , mijn man roept altijd jij bent gek! als ik zeg wat ik ruik , hij ruikt niks.
ik had het verschrikkelijk met brie! Ik was op vakantie met de caravan toen ik net zwanger was. Daarin hadden we (in dekoelkast) brie liggen. Ik werd helemaal paranoia van die lucht! Ik heb die koelkast wel 4 keer schoongemaakt. (over luchtjes gesproken, volgens mij moet ik hier een luier gaan verschonen)
Oh.... sinds gisteren ruikt ook alles raar.... sommige dingen echt smerig, andere gewoon anders. Gisteravond macaroni met saus gemaakt... heb bijna met mijn neus in de pan gehangen om te ruiken of ik de goede saus wel had... alles rook naar tomaat! Vanmorgen crackers met kaas en een glas drinkyoghurt gehad, maar mijn boertjes nu ruiken naar rotte vis! Och jeee.... gaat dit 9 maanden duren?!?!
Ik vind vooral parfum geuren, verschrikkelijk ruiken.. Ik ging laatst winkelen met mijn vriendinnen in de stad. En al die parfumgeurtjes van al die mensen, ik kreeg er helemaal hoofdpijn van..Stond ik ook in een winkel en een vrouw stond zeker wel een meter of twee afstand van mij, dus zeg ik zo tegen mijn vriendinnen, zoooo heeft er één een geur op.. Maar mijn vriendinnen roken helemaal niks.. Ik van ooh, ruiken jullie dat dan niet? Ik leek echt zo een zeur die dag, liep maar te klagen over die parfum geurtjes van iedereen...
Alles ruikt naar poep... Weet je waar ik ook van moet kokhalzen als ik thuis kom en dan de warme lucht van de kachel...stom he vreselijk vind ik het.. Ik kan niet meer naar de winkels al die vieze bakluchtjes van eettentjes bah! Er is maar 1 luchtje waar ik vrolijk van word en dat is FRISSE LUCHT! heerlijk vind ik het
Ik vind van Celavita aardappeltjes met dressing en rozemarijn echt heerlijk. Vooral de rozemarijn. Vandaag at ik het en ik begon gewoon te kokhalzen. Haha dit was de eerste keer dat ik iets vies vind wat ik eigenlijk lekker vind
Ik rook van de week de thee van mijn collega op 3 meter afstand, dit was voordat ik getest had. Mijn collega's vonden dat wel heel vreemd, haha ik nu dus ook...Vond het zo zoet ruiken
Nou ik ben niet zwanger maar mijn neus draait ook overuren Zat gister in de bus en er kwamen me toch luchten tegemoet. De ergste was een zwerver lucht En op mijn werk ruik ik ook van alles. Wordt er ook misselijk van
ik werkte bij mijn jongste in een viskraam en als mijn baas panharing aan het bakken was moest ik echt kokhalsen en als er een zak uien losgetrokken werd dan werd ik helemaal high zo lekker vond ik dat ruiken .raar mens wie vind uien nu lekker ruiken = hahahah en nu vind ik alles eigenlijk wel lekker ruiken ruik wel steeds brandlucht wat er niet is
Ow jakkiebah! uien... Van morgen praate ik met een andere moeder op het schoolplein en die had een parfum op , ik kan nu beslist niet tegen geurtjes pfff Dat praat dan wel even lastig want dat wil je niet laten merken dan en ik wil ook nog niet vertellen dat ik zwanger ben omdat het nu nog zo pril is.
heb ik gelukkig nog niet echt last van ben ik ook nog wel blij mee want bji me eerste zwangerschap kon ik nie eens over de markt lopen van die vieze vislucht