Hoi allemaal, Vandaag bij de huisarts geweest omdat ik aardig wat zwangerschapssymptomen heb. Alles verteld en de huisarts is het met me eens, zijn reactie was: "Je zou het wel zeggen" (positief dus ) Morgen ga ik een aantal testjes doen en dan weten we meer. Eigenwijs dat ik ben, zelf maar een testje gekocht. Net gedaan en er komt een heel licht streepje... Ben benieuwd of het nu ook positief uit gaat vallen... Dit wilde ik even met jullie delen. Kus, Patries
He, je schrijft dat er een heel licht streepje komt? Dus dat betekent dat de test positief is.... en dat betekent toch echt dat je dan zwanger zou zijn! Offeh, vat ik het verkeerd op? Groetjes Miep
Ja, dat idee had ik ook al idd! Je hebt al een test gedaan, maar gaat er morgen ook nog maar een paar doen? Maar deze is toch positief, dus dan ben je toch zwanger?
Euh, niet om jullie te ontmoedigen, maar ik heb al eens gehad dat ik enkele dagen overtijd was, een test deed die posi was (licht streepje) en dan nog dezelfde dag werd ik ongie. Soms kan er een streepje komen door het hoge aantal hormonen vlak voor je ongie, dus (bloed)test bij dokter is veiligste.
Je ontmoedigd mij niet hoor, hihi, zit voorlopig even niet op een zwangerschap te wachten! Maar je hebt gelijk bij de dokter is het veiliger! Maar omdat er staat morgen ga ik een aantal testjes doen, dacht ik, die heb je net gedaan en die was posi! Maar als het bij de dokter gedaan wordt, dan is het helemaal mooi en als het dan posi is, is het feest!
sorry mijn bericht klopt niet helemaal..... Ik was weer te snel met reageren ............... Dacht dat karina zwanger was. Ik duim voor je
Vanochtend een bloedtest gedaan, maar dat gaat dus niet zo snel als ik zou willen, op zijn vroegst hoor ik morgenochtend wat.... Blijven jullie duimen?
Hey allemaal, Ben ik weer.... Vandaag de verloskundige gebeld, die zegt: een urinetest LIEGT NIET met haar afgesproken dat ik volgende week nog een test doe (just in case) omdat de bloedtest bij de huisarts negatief was... maar zij houd de positieve test aan en gaf al een beetje aan dat ik toch wel aan een zwangerschap moet denken! Ze zegt, waarschijnlijk zit er weinig HCG hormoon in je bloed... Blijven jullie duimen?