Meer vrouwen de ervaring dat ruggenprik NIETS deed?

Discussion in 'De bevalling' started by Chipske, Dec 14, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Krokus

Krokus Fanatiek lid

Oct 5, 2007
    3,080
    0
    0
    Grubbenvorst
    Bij mijn eerste bevalling heb ik een ruggeprik gehad en die werkte vrijwel meteen, heb heerlijk 6 uur achter elkaar geslapen, met 10 cm ontsluiting als gevolg. Maar ik had er best wel last van achteraf, de plek waar ze gestoken hadden deed best nog een paar weken pijn. Dus bij Helin wilde ik eigenlijk geen ruggenprik. Maar ik werd ingeleid en had hele heftige weeen. Dus werd er besloten om een ruggeprik te geven.

De anesthist heeft 3 keer geprikt en de derde keer zei ze dat ie er goed in zat, nou dus niet he. Ik voelde alles nog, bleek dat ze hem verkeerd had gezet.

De eerste keer had ze hem verkeerd gezet, de tweede keer had ze hem in een ader gezet, dus overal bloed, toen zei ik ook nog, ik wil niet meer laat maar zitten, ik vang ze zo wel op, maar nee hoor dat vrouwtje zou en moest die prik zetten. Maar hij werkte dus voor geen meter. Drie uur na het prikdrama heb ik een spuit in mijn been gekregen en toen ging ik binnen 3 kwartier van 4 cm ontsluiting naar 10 cm. Ik had gewoon meteen die spuit in mijn been moeten krijgen. Tja das achteraf.

pff wat een lang verhaal, sorry.

2. Chipske

Chipske Fanatiek lid

Dec 13, 2008
    1,044
    0
    0
    Dat kan ik me wel voorstellen Tamio, dat je ook wel spanning voelt bij de gedachte aan een tweede bevalling als ik zo lees wat je allemaal hebt moeten doormaken.

Ook al zo'n horror Krokus!
    Wel fijn dat die prik in je been dan tenminste nog werkte.
    Die deed bij mij namelijk ook niets.
    Vreemd he, dat je er nog weken last van hebt gehad..

Share This Page