hmm :(

Discussion in 'Miskraam' started by WannaBeMammie, Jul 18, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. WannaBeMammie

May 6, 2008
    49
    0
    0
    almelo
    Afgelopen vrijdag ( 11juli) heb ik een bloeding gehad en zaterdag ook nog heel erg,, daarna helemaal niks meer,, geen buikpijn of wat dan ook gehad,,,,ik was toen 6 en half week zwanger

De 23ste mag ik na de verloskundige voor een echo... en dan weet ik meer... maar kon het niet afwachten heb dus een testje gehaald tegen het advies van de Vk in.... ze zei dat het geen zin had omdat het HCGhormoon zeker nog 4 weken na een miskraam in je lichaam blijft zitten en de test dus positief zal zijn,,,,
    Met mijn donderse eigenwijze kop heb ik het dus toch lekker gedaan en volgens de test ben ik dus NIET zwanger! En het was dezelfde merk waarop ik ook positief heb getest. Wat nu,,, moet ik 11 juli rekenen voor mijn eerste menstruatiedag of niet en is die test wat iik gedaan heb wel helemaal betrouwbaar,,,,,.,,, heb echt geen idee :(: De 23ste weet ik het allemaal heel zeker pffff... word er zoooooo moe van allemaal.
    Misschien iemand die hier antwoord op heeft enof misschien hetzelfde heeft meegemaakt?
    Liefs Majo

2. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

Mar 27, 2008
    8,128
    1,682
    113
    Jeetje kon je niet eerder komen voor een echo? Ik zou daar echt gek van worden.. Misschien kun je nog proberen om je afspraak wat te vervroegen als je zegt dat je nu ineens negatief test?

3. Trees

Trees Niet meer actief

Getver wat naar voor je. Als je nu negatief test, moet je er toch rekening mee houden dat je toch een miskraam hebt gehad :cry:. Het klopt inderdaad dat je nog heel lang hcg in je urine kan hebben, maar hoeft niet. Ik had zelf de ene keer na een paar dagen al een negatieve test en een andere keer duurde het vijf weken. Schijnbaar kan dat heel verschillend zijn. In principe rekenen ze het begin van de cyclus als de dag dat je het vruchtzakje bent verloren. Ik denk dat de echo moet aangeven of je het al wel of niet kwijt bent. Meis heel veel sterkte met alles!

4. WannaBeMammie

May 6, 2008
    49
    0
    0
    almelo
    Nou ze zeggen elke keer weer want had al een keer eerder gebeld om te zeggen dat ik het niet vertrouw omdat ik in week 5 veel donkerbruin afscheiding had nu nog geen zin heeft om een scho te maken omdat ze er heel erg weinig op kunnen zien dan... de 23ste juli was ook al een vervroegde echo anders had ik pas 12 aug. heen gemogen voor een echo....
    Als ik nu zal bellen zouden ze toch zeggen dat die paar daagjes dan ook niet uitmaken,,,,
    Ik weet het allemaal niet meer,,, moet ik nu van die test uitgaan,, of is de test fout gegaan heb echt geen idee meer :(
    Met die bloeding was ik er al van uit gegaan dat het mis was,, maar door alle positieve verhalen om je heen dat er meerdere vrouwen het zelfde hebben gehad en toch een gezond kindje hebben gekregen had je toch nog hoop.....

5. sim80

sim80 Fanatiek lid

Mar 28, 2008
    1,329
    0
    0
    Jeetje wannabemammie wat een vreselijke ingewikkelde situatie voor je zeg. het ziet er naar uit dat je toch echt moet wachten tot je echo. Ik zou nog niet van een nieuwe cycles uitgaan op dit moment. dat zou dan misschien een teleurstelling kunnen worden.
    Sterkte en succes.

6. lola2

lola2 Bekend lid

Mar 31, 2008
    710
    1
    0
    Brabant
    Wat ontzettend vervelend voor je dat je niet eerder een echo kan krijgen. Ik snap dat eerlijk gezegd ook niet zo goed. Ik begon dinsdagavond met bruin verlies, woensdagochtend was het nog steeds zo dus heb ik de verloskundige (waar ik pas 4 aug. een intake zou hebben) gebeld. Die heeft zeer resoluut gehandeld door direct een spoedecho voor me te regelen. Ik kon dus diezelfde middag terecht en kreeg helaas dus te zien dat ons vruchtje bij ongeveer 5 weken was gestopt met groeien. Ik was feitelijk zes en een halve week zwanger. Diezelfde avond ben ik meer en meer gaan vloeien en heb ik het vruchtje ook daadwerkelijk verloren. Een miskraam dus.

Het klopt niet dat ze zogenaamd nog niet iets kunnen zien op jouw echo.
    Ik ga er van uit dat je de laatste test gedaan hebt met ochtendurine? Ik zou als ik jou was sowieso morgenochtend nog een keer testen, en inderdaad pleiten voor een spoedecho.
    O ja, ik merkte trouwens vrij snel dat mijn zwangerschapssymptomen afnamen (dus minder gespannen borsten).

Ik wens je het allerbeste toe! Succes hoor!

Groetjes, Lola2.
    ps: Ik hoop echt voor je dat het loos alarm is!

7. WannaBeMammie

May 6, 2008
    49
    0
    0
    almelo
    Hallo meiden

Allemaal bedankt voor jullie meeleven,,,
    Ik heb het allemaal een beetje laten bezinken ( ik was er eigenlijk al wel van uit gegaan ) maar de klap kwam na de test wat harder over,,,,,
    Ik zal morgenvroeg nog een test doen lola2 en als die ook negatief is bel ik de Vk.... kheb de rest van de dag gelukkig wat afleiding want moet zo richting mijn werk,,, ik hoop dat ik mijn koppie erbij kan houden,,,

Wat zwangerschapsverschijnselen betreft heb ik er nog helemaaaaal geen last van gehad,,,,,,alleen dat mijn borsten wat groter werden en dat had ik niet eens door mijn vriend kwam er mee aan zetten.... ze deden geen pijn ofzoo helemaal niks....
    Daarintegen was ik wel sneller moe als anders maar dat heb ik nu nog steeds als ik nu ga liggen slaap ik......allemaal zo apart...
    ik kon helaas op het topilet ook niet zien of er stolsels bij zaten omdat het echt gelijk in het water viel..... en mn verbandje zat het in ieder geval niet.....
    najah ik test morgenvroeg wel weer,,,,
    Jullie allemaal erg bedankt voor jullie antwoorden en medeleven.
    Jullie allemaal sterkte en succes toegewenst!
    woensdag m( misschien eerder) horen jullie meer.

Liefs majo

8. mel78

mel78 VIP lid

Feb 12, 2008
    8,320
    242
    63
    Mijn verhaal is ongeveer het zelfde. Maar ik heb helemaal geen echo meer gehad. Voor de huisarts was het duidelijk, vloeien is vloeien. Ik ben niet naar de verloskundige gegaan. Ik heb een week na het vloeien ook een testje gedaan en die was ook negatief. Wil je niet ontmoedigen, maar ik denk dat als je test negatief was ook rekening moet houden met een mskraam. Heel veel sterkte in ieder geval (en hopelijk heb ik het mis).

9. limmeke

limmeke VIP lid

May 28, 2008
    17,318
    0
    0
    wat erg wannabee.. hier vloeide ik ook heel heftig, maar had van voren al idee dat het niet goed zat en ook opnieuw getest en die was heel vaag.

VK wilde wel echo doen, maar zei me dat ik moest wachten tot vandaag ( toen had ik nog geen MK toen ze dat zei). kreeg te horen vorige week toen ik belde naar aanleding van die vage test dat het veel te vroeg was om iets te zien.. toen was ik bijna 6 weken..

ik zou dus zeker VK bellen want jij bent verder dan ik was, dus moeten ze al iets kunnen zien.. zeker met een inwendige echo. Of ze zien nix, maar dan weet je in elk geval wel meteen dat je baarmoeder weer schoon is ( blijft lastig om te zeggen bah).

10. Trees

Trees Niet meer actief

Majo misschien heb je nog wat aan mijn verhaal. Bij mijn laatste miskraam kreeg ik vanaf 5,5 week ook bruin bloedverlies en de verloskundige wilde ook mijn echo niet vervroegen. Ik ben toen naar de eerste hulp gegaan (via de huisartsenpost), waar ik meteen een inwendige echo kreeg. Ze vonden het helemaal niet raar dat ik kwam. Gynaecologen zijn over het algemeen wat makkelijker in het maken van vroege echo's. Misschien kun jij dit ook doen? De onzekerheid is echt vreselijk. Ik leef met je mee meis :(

11. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

Aug 20, 2006
    9,082
    1
    0
    Overijssel
    Ik zou ook via de HAP naar de eerste hulp gaan! Op deze manier krijg je tenminste zekerheid. Vind het vooral vreemd dat ze (vermoedelijk) geen stolsels heeft verloren. Dat zou met deze duur van de zwangerschap toch zeker wel moeten? En ook al vallen ze gelijk in het water in de WC, stolsels zie je echt wel!

BELLEN MEID! ANDERS DOE IK HET VOOR JE! :)

12. WannaBeMammie

May 6, 2008
    49
    0
    0
    almelo
    Vandaag weer negatief getest,,, het is dus gewoon weg,,,,:(
    @Minyaweth,,, het neefje of nichtje voor vigo moet dus nog even wachten......

@Trees: kmoet vandaag en morgen werken,, kan dus niet na de HAP..... Ik weet nu gewoon zeker dat het weg is... door mijn tweede negatieve test,, dat kan geen toeval zijn....
    Volgende keer laat ik mij niet meer in die onzekerheid zitten.... en die verhalen van is innestelbloed geloof ik dan ook niet meer! dat is wat ze zeiden......Bedankt voor je verhaal meis ik hoop dat je resultaten goed zijn bij je onderzoek 21 juli.

@ Limmeke Die verhalen van veel te vroeg geloof ik nu niet meer,, heb overal verhalen gehoord dat sommige met 5 weken al een echo hebben gehad enzoo.... maar helaas is het nu al te laat,,,, mn kindje is er niet meer,,,,
    Op een of andere manier bleef ik al dfie weken gewoon door testen,,,, misschien dat mijn onderbewustzijn al het gevoel had dat het niet goed was..... de streepjes waren eerst heel licht,, toen werden ze weer wat donkere en daarna weer lichter,,, voor dat ik de VK er over kon bellen had ik al een bloeding,,,,, Vk wou eerst het weekend afwachten,, nou daar waren wij het dus niet mee eens,,, toen is er iemand langs geweest bij ons om ons informatie te geven ( wat heb je daar nou aan:S) maar dus geen echo,,,,,,, ze zei dat het 50/50 was najah je zal die verhalen wel kennen! en dus de 23ste maar af moeten wachten... volgende keer laat ik me niet meer zo makkelijk afwimpelen ( had het nu ook al niet moeten doen ) het was mn 1ste zwangerschap en dan geloof je hun verhalen al gauw... zij zijn de VK's tenslotte.....
    Meid jij ook heel veel sterkte!

Denk aan jullie!
    sterkte en succes allemaal

13. bamjolan

bamjolan VIP lid

May 7, 2008
    8,138
    0
    36
    Female
    Moeder
    Den Haag
    Sterkte meid :(

14. WannaBeMammie

May 6, 2008
    49
    0
    0
    almelo
    @melissa Om eerlijk te zijn was ik er al van uit gegaan dat het mis was..... maar toch blijf je hopen dat het allemaal goed is gegaan,,,,,, aangezien je ook veel positieve verhalen hoort over bloedingen tijdens een zwangerschap.....
    De negatieve testen heeft het voor mij alleen maar zeker gemaakt,, ik ga de 23ste wel ff naa de VK voor een echo..... gewoon om te kijken of alles echt weg is,,,, oef wat vreselijk om te zeggen......:(

Bedankt meiden voor al jullie meseleven,, denk aan jullie!

15. limmeke

limmeke VIP lid

May 28, 2008
    17,318
    0
    0
    Sterkte meis.

16. lola2

lola2 Bekend lid

Mar 31, 2008
    710
    1
    0
    Brabant
    Ontzettend veel sterkte!

(Misschien is het wel goed voor je als je je onvrede over het contact met de vk aan hen teruggeeft. Ik vind dat je niet echt netjes behandeld bent, als ik eerlijk mag zeggen.)

Nogmaals: sterkte meid!

Groetjes, Lola2

17. WannaBeMammie

May 6, 2008
    49
    0
    0
    almelo
    Hallo dames,,,,

Nou ik ben dus vandaag bij de Vk geweest voor een echo.....
    Eerst gewoon geprobeert via de buik... maar daarop was niet alles goed te zien dus werd het alsnog een inwendige echo....
    Je kon duidelijk zien dat er een zwanegrschap is voortgezet,,
    gelukkig was ik er al helemaal op voorbereid,,, op dat erniets te zien was op de echo... maar toch komt de klap[ nu echt,,,
    Mijn baarmoeder heeft zichezelf wel helemaal goed schoongemaakt,,dus hoef gelukkig niet naar het ziekenhuis...

Bij mijn volgende zwanegrschap mag ik met 6 weken al komen voor een echo om mij gerust te stellen.. Nu kan het ineens wel en 2 weken terug niet.. snap e rniets van maar goed,, ben al lang blij dat ze dat aan gavem....

Meiden ik wens jullie heel veel succes en sterkte toe de komende week...
    denk aanm jullie en blijf het hier in de gaten houden

Liefs |Marjolijn

18. Trees

Trees Niet meer actief

Shit zeg! Het blijft toch vreselijk schrikken als er niks meer te zien. Ergens stiekem blijf je toch hopen :(. Heel veel sterkte de komende tijd. Neem de tijd die je zelf nodig hebt. Het is niet niks *knuffel*

19. WannaBeMammie

May 6, 2008
    49
    0
    0
    almelo
    @trees
    indd,,, je blijft heeel stiekum hopen dat ze toch wat zien en dat het goed is,,,, ik wist gewoon dat het een miskraam was,, maar toch,,,,
    Ik heb het allemaal een beetje verwerkt en het een plaatsje gegeven,,, we geven de hoop nog lang niet op en we blijven gewoon doorgaan. Heb je al uitslagen van je onderzoeken?

Share This Page