Meer vrouwen met zwangerschapsischias?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Nashita, 22 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nashita

Nashita Nieuw lid

23 apr 2007
    4
    0
    0
    Drenthe
    Paar weken terug is zwangerschapsischias bij mij geconstateerd. Eerst ging het nog wel. Het deed wel zeer, maar kon alles verder doen. Maar nu de kleine is ingedaald verga ik van de pijn zodra ik beweeg. Ik moet door voor mijn 2 kinderen dus kom niet echt tot mn rust. Ik heb de VK al gebeld wat ik moet doen omdat ik er krom van loop. Maar zij kon niks voor me betekenen. Het enige wat ik kon doen was in bad gaan (heb ik niet), paracetamol nemen en de fysio bellen (ben ik al geweest, oefeningen helpen niet). Nu merk ik dat als ik ergens op kan steunen, ik kan lopen met een stuk minder pijn. Hebben jullie misschien nog tips voor mij?
    Dinsdag ga ik weer naar de vk (ben 37 weken).

2. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    ik heb het ook, van de week te horen gekregen. Ook ik heb 2 kids rondlopen en met name ;s avonds en in de nacht doet het erg zeer en kan ik niet lopen. Ik heb oefeningen gehad en ze hebben er een tape opgedaan (zit aan 1 kant) en dat hielp echt. nu is de tape eraf en begint het weer, woensdag moet ik weer heen.

3. rinnie

rinnie Bekend lid

11 apr 2008
    660
    0
    0
    *Steekt hand op*

Ik heb ernstige bekkeninstabiliteit in combinatie met ischias, beide aan mijn linkerkant. Ik kan niks meer zonder pijn, zelfs niet zitten op een stoel, staan, lopen of liggen. Draaien in bed of opstaan uit een stoel is een hel. Bij mij konden ze er helaas ook niks aan doen, uitzingen dan maar...

4. 86Laura

86Laura Bekend lid

3 jun 2012
    772
    1
    0
    Hier ook ischias en bi aan een kant. Kan je echt niemand regelen ter ondersteuning bij je kids? Ik merk zelf dat hoe meer ik doe, hoe erger het wordt. Kan dan ook niet zonder ondersteuning opstaan en zak door mn voegen. Daarbij niet te lang in een houding dus veel afwisselen.. maar rust is de enige remedie tegen de extreme pijn. Zet hem op nog ff!!

5. Nashita

Nashita Nieuw lid

23 apr 2007
    4
    0
    0
    Drenthe
    86Laura, mn schoonmoeder helpt waar ze kan maar heeft natuurlijk ook nog een eigen gezin. Mijn man is er doordeweeks niet. Dus het grootste gedeelte moet ik toch echt door. En indd, net wat je zegt.. hoe meer je doet hoe erger het wordt. Sochtends gaat het vaak wel, na een nacht op bed liggen. Maar ik word vaak wakker als ik mij omdraai (vd pijn).

Deel Deze Pagina