hoi, mijn zoontje is nu 3½ maand. hij woog met 3 maanden 7kg. hij krijgt op dit moment 5x 180+6 met 3 schepjes nutriton. hij wordt de laatste dagen steeds later wakker in de ochtend, waardoor zijn schema wat verschoven is. zijn 5e fles is dan pas rond 23.30/00.00 . ik moet hem hier altijd voor wakker maken en hij drinkt hem ook nooit leeg, maar laat zeker 50cc staan. As ik hem niet wakker maakt, dan slaapt hij tot ong. 03.00/03.30. ik geef hem dan enkel 100cc ipv een volle fles. op deze fles slaapt hij dan nog tot zeker 07.00/08.00. Zou hij ook naar 4 flessen kunnen? dat ik zijn laatste fles rond 20.00 geef met eventueel rijstebloem of 210+7 geven? Hij is op 1-4 precies 4 maanden. We willen ook met 4 maanden beginnen met elke dag een hapje fruit om alvast te wennen.
Hoi! Als je in de gaten houdt dat er niet langer dan 10 tussen de laatste en eerste voeding zit kan je eens proberen om 4 flessen te geven. Je mag de laatste fles dan wat voller maken (210+7 schepjes voeding) als hij dat al op kan drinken. Groetjes Linda
hij heeft nu zijn laatste fles om 21.30 gehad, maar sliep niet door zoals normaal. dan maar weer wakker blijven maken om 22.30 voor nog een fles.