Meer witverlies en misselijk

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Renate007, 20 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Renate007

    Renate007 Actief lid

    17 mrt 2007
    490
    0
    0
    Even een vraagje.

    Ik heb sinds een paar dagen veel meer witverlies als anders. Bij mijn eerdere pogingen had ik na de eisprong niet zoveel witverlies. Nu is het (sorry voor de omschrijving) het is witter en dikker en veel meer.

    Ook ben ik sinds gisteren misselijk, heb vandaag ook echt over de pot gehangen dat ik moest overgeven.

    Ik kan pas over 6 dagen testen, zo snel kan je toch geen eventuele zwangerschaps klachten hebben.

    Of wel?

    Kuzzz ikke
     
  2. Jucade

    Jucade VIP lid

    20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Jawel hoor, kan zeker wel. Maar nog ff geduld hebben, dan kan je testen!
     
  3. Renate007

    Renate007 Actief lid

    17 mrt 2007
    490
    0
    0
    Ik wacht ook nog zeker af.

    En blijf natuurlijk hopen.

    Soms dan voel je iets en dan krijg je hoop en dan zakt het in een keer in elkaar als je dan weer ongie bent.

    Als ik zo op de laatste dagen terug kijk en zo op het forum lees lijk ik steeds meer symptomen te herkennen.

    Bijv: Meer witverlies, misselijk, ontzettend moe (na ruim 9 uur slapen nog steeds moe), steekjes in m`n liezen en onderbuik, gevoelige (.)(.)

    Hoe maak ik mezelf gek!
     
  4. Jucade

    Jucade VIP lid

    20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    :) Nou, zo dus.. Nog ff geduld! ;) Ik duim voor je!
     
  5. Noa25

    Noa25 Fanatiek lid

    23 nov 2006
    1.282
    0
    0
    Limburg
    Ik heb ook heel veel afscheiding. (wit/gelig). Het voelt dan in m'n inlegkruisje net zo aan alsof ik in m'n broek geplast heb. Maar het is gewoon veel afscheiding.
     
  6. Balou

    Balou Fanatiek lid

    27 mrt 2007
    2.320
    4
    0
    verzorgende IG
    prov Groningen
    Ik was ook vanaf het begin af aan moe en misselijk, ik wist toen nog niet eens dat ik zwanger was! Maar je lichaam kan je ook voor de gek houden!
     
  7. Kissflower

    Kissflower Fanatiek lid

    19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    Het zouden zeker wel zwangerschapssymptomen kunnen zijn ! In ieder geval succes met wachten tot je kan testen! Spannende tijd!

    Veel liefs kiss
     

Deel Deze Pagina