Licht streepje/bloedverlies help!

Discussion in 'Zwanger worden' started by Iboga, Nov 6, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Iboga

Iboga Lid

Sep 19, 2014
    48
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Ik zit heel erg in onzekerheid en vroeg me af of
    iemand van jullie eenzelfde ervaring heeft..

Ik zit vandaag op dag 32 van mijn cyclus, al heb ik al 4 dagen heel licht bloedverlies. Soms bruin, soms helderrood, soms niet, soms een mini stolseltje. Het lijkt in de verste verte niet op een menstruatie. Die zet normaal altijd wel binnen 1-2 dagen door en het bloedverlies is ook altijd veel heftiger. Ik heb normaal een cyclus tussen de 28-33 dagen, meestal 31 dagen. Nu heb ik twee testjes gedaan, zondag helemaal wit maar gisteravond en vanochtend zag ik hele lichte streepjes (echt heel licht, het zouden zomaar ook indrooglijntjes kunnen zijn!). Zou het om een vroege miskraam gaan? Of zou ik toch zwanger kunnen zijn?

Heeft iemand een soortgelijke ervaring en wat gebeurde er toen?

Ik zit er zo mee omdat ik hiervoor een partiele mola miskraam heb gehad en daardoor 4 maanden mijn hcg waarden heb moeten laten controleren. We zijn vorige maand pas weer 'goed gekeurd' en ik ben als de dood dat mijn hcg stijgt zonder zwangerschap (wat leidt tot een chemo..).

Zo vervelend die onzekerheid! Grr

Groetjes,

Iboga

2. wiessss

wiessss Fanatiek lid

May 1, 2014
    1,588
    123
    63
    heb je een foto van de testen?

3. 1e wondertje

1e wondertje Fanatiek lid

Jun 21, 2014
    1,195
    321
    83
    Female
    Mag je niet snel bloedprikken? Voor jou is dan hogelijk ze onzekerheid minder..
    Succes! Lijkt me erg zenuwslopend voor je!

4. Iboga

Iboga Lid

Sep 19, 2014
    48
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hier een foto.. Heel licht zoals je ziet haha.. Beneden is van zondag, boven van gisteravond.. Vanochtend weer precies hetzelfde resultaat.

Ik wacht het weekend even af, als ik niet ongesteld ben geworden, ga ik een afspraak maken om bloed te prikken. Er is in ieder geval iets geks aan de hand..

Attached Files:

5. Iboga

Iboga Lid

Sep 19, 2014
    48
    0
    6
    NULL
    NULL
    Oh ik zie net dat je het streepje hier niet eens ziet! De rechtse van zondag was in ieder geval echt helemaal wit, de linkse van gisteravond en die van vanochtend hadden allebei een 2e heeel licht streepje (heb dit trouwens bij de partiele mola ook gehad, de test werd pas na een dag of 5 na nod echt duidelijk).

6. wiessss

wiessss Fanatiek lid

May 1, 2014
    1,588
    123
    63
    Ja ik zie wel iets.

7. LadyKikker

LadyKikker Fanatiek lid

Feb 12, 2012
    4,241
    1,892
    113
    Female
    Misschien is het wel een innestelingsbloeding?

Vlak voor mijn nod dacht ik ook dat ik zou gaan menstrueren,omdat ik steeds kleine beetjes bloed verloor... Bleek dus toch zwanger te zijn.
    Ik testte wel duidelijk positief. Maar misschien heb je net niet genoeg hormoon in je lichaam?

spannend

8. LadyKikker

LadyKikker Fanatiek lid

Feb 12, 2012
    4,241
    1,892
    113
    Female
    ik zie t streepje trouwens ook

9. pmk

pmk Fanatiek lid

Oct 17, 2014
    1,024
    0
    36
    Ik zie hem ook....! Ik zou het inderdaad over een paar dagen nog even proberen...

10. Iboga

Iboga Lid

Sep 19, 2014
    48
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik heb uiteindelijk toch gisteren maar even naar het ziekenhuis gebeld en moest toen meteen bloedprikken. Bij de laatste meting na de partiele mola vorige maand stond mijn hcg op 4, nu weer op 9. Mijn arts gaf aan dat een test pas iets kan laten zien vanaf 50 (betwijfel of dat zo is trouwens). Nu moet ik volgende week weer prikken. Ik ga er eigenlijk vanuit dat er heel vroeg iets mis is gegaan en dat het nog niet doorzet (grr wachten duurt zo lang, zou nu dan ook het liefst gewoon ongesteld worden). Maar goed, hcg kan bij mij dus ook uit het niks weer zijn gaan stijgen, maar omdat ik eigenlijk ook allang echt ongesteld had moeten zijn ga ik er niet vanuit. Het blijft afwachten, geduld geduld... Ik begin me ondertussen wel af te vragen of er niet iets mis is. We hebben het 3 keer geprobeerd, waarvan 2 keer zoiets als nu, lichte bloedingen en een menstruatie die pas veel later doorzet en een keer partiele mola met 9 weken.. Elke keer gebeurt er dus wel iets maar het gaat niet goed..

Bah! Het onbezorgde is er wel vanaf :(.

Share This Page