meer zin in sex na stoppen met pil

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door pim, 11 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. spooky

    spooky Bekend lid

    15 mrt 2006
    934
    0
    0
    krommenie
    ik heb het ook, veel meer dan toen ik aan de pil was.
    mijn vriend vindt het nu nog wel leuk maar ik denk na een paar dagen niet meer.
    ik zei nog tegen hem ik denk dat ik niet meer aan de pil ga.
    ik zie het al voor me dat hij me gaat smeken om weer aan de pil te gaan omdat hij het niet aankan.
    :)
     
  2. Saskia78

    Saskia78 Niet meer actief

    hehehehe

    tja.. ik moest verplicht slapen gister :)
    was wel nodig ook kennelijk.. *voel me brak*
     
  3. myra

    myra Lid

    23 mrt 2006
    52
    0
    0
    gelderland
    heb er ook erg veel last van maar mijn mannetje klaagt niet. vind het wel fijner. had voor die tijd met de pil minder zin een heel stuk minder
     
  4. Saskia78

    Saskia78 Niet meer actief

    stiekum denk ik ook niet dat hij het ECHT erg vind

    maar een keer slapen.. heeftook wel wat

    vandaag ook weer onwijs brak
    dus ik denk dat ik misschien of structureel weinig moet slapen.. of structureel wat meer :)
     
  5. Isa

    Isa Actief lid

    16 apr 2006
    238
    0
    0
    Ik heb altijd in de stopweek juist het meeste zin! Toch grote 'frustratie' van ons allebei omdat het juist dan niet zo erg handig is! Maar goed...ben benieuwd hoe dat straks dan gaat als ik gestopt ben! Haha! Maar volgens mij kan het ook wel komen omdat je dan graag een kindje wilt en seks dan toch een andere betekenis krijgt! Nog positiever!
     
  6. ikke1981

    ikke1981 VIP lid

    14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    ohww zo herkenbaar idd, meer zin ben vrolijker en minder snel prikkelbaar!! Allemaal plus punten.
    Alleen wat ik nu wel heb 2 dagen voor dat ik ongi moet worden enorm sago 1 daggie en dan is het klaar en enome buikpijn 5 dagen lang en 6 dagen ongi ipv 3 a 4 dagen.

    Je moet er wat voor over hebben zegt mn vriend iedere keer als ik ff aan het klagen ben over mn buikpijn

    HIihihi maar verder hoor je hem ook inderdaad niet klagen :)
     
  7. Saskia78

    Saskia78 Niet meer actief

    die heeft makkelijk praten :p
     

Deel Deze Pagina