Hoi Hoi Ik ben nu 6 weken zwanger van ons derde kindje en we gaan 16 mei trouwen. Nu had ik niet verwacht dat ik weer zo snel zwanger zou worden en ben nu dus zwanger op mij trouwdag. Bij mijn vorige zwangerschappen ben ik echt 3 maanden ziek geweest, misselijk, moe en overgeven. Dus ik hoop zo dat het die dag niet is. Overigens voel ik me nu erg goed, boven verwachting. Wie gaat er nog meer trouwen en is nog vroeg in de zwangerschap of gaat zwanger trouwen. Groetjes Simone
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Ik ga op 6 juni trouwen en ben dan 3 maanden zwanger! Ik hoop dat ik mijn jurk dan nog pas!
haha ik heb mannetje ook heel vaak gehint hoor. en hij wou ook wel trouwen,maar hij wou mij vragen ( vond ik een goed idee,maar hij moest wel op zijn knie van me haha) Ben vorige week zaterdag op mijn verjaardag gevraagd en willen nog trouwen voor de kleine er is
O wow leuk allemaal dat er nog meer in het huwelijksbootje stappen. @Leonie we zitten dicht bij elkaar, ik ben dan 10 weken als we gaan trouwen, ik heb mijn jurk vorig jaar al gekocht en toen ook op maat laten maken. Bij de vorige zwangerschappen had ik al snel een buikje, dus ik ga heel binnenkort toch maar even passen. GA je het ook vertellen op je bruiloft dat je zwanger bent. @Kaatje o spannend hoor met 30 weken trouwen, heb je al een jurk? en Heart ik hoop dat de hint over komt. Groetjes Simone
Ik ben getrouwd op 4 april 2008 en ik was toen 22 weken. Was een prachtige dag alleen een beetje vermoeiend, lag dus de volgende dag strijk op de zetel Het was wel de moeite waard.
Sim. ik heb een jurk besteld in maatje 46 en hoop dat ik er dan nog goed in kan groeien en eventueel hier of daar kan bijstellen Ga iig geen hele jurk laten aanpassen.
Ik ben getrouwd op 16 februari j.l. en was toen ruim 20 weken zwanger. Heb normaal gesproken maatje 36/38, maar mijn bruidsjurk was echt maatje 42, waarvan het topje toch iets vermaakt moest worden van onder aangezien de redelijke buik die ik al had. Was zeker een vermoeiende dag, 7 uur 'sochtends op en lag er pas s'nachts om 3.30uur weer in..... Ben nog nooit zo moe geweest geloof ik! haha. Maar was zeer de moeite waard, het was een onvergetelijke dag. En toch, zwanger trouwen vind ik toch ook wel iets speciaals hebben.
Ik geloof inderdaad dat het wel een hele vermoeiende dag gaat worden, waarschijnlijk vermoeider als een niet zwangere. Ben erg benieuwd. @Aykietje fijn dat je een leuke dag hebt gehad, extra speciaal dacht ik zo @\Kaatje, spannend met je jurk, ik zou zeggen flink laten groeien die buik. Groetjes Simone
nou liever niet haha. heb normaal al maatje 40/42 en mijn buik groeit nu al erg hard dus hoop dat het gaat passen. Ben idd ook bang dat het een vermoeiende dag gaat worden,dus heb wel " rustmomentjes " ingelast. Wordt om 11.00 opgehaald bij mijn ouders, ga dan foto's maken en na de foto's ga ik terug naar huis. even lekker zitten en goed lunchen. we trouwen om 14.00 uur dus heb lekker de tijd daartussen. Receptie is van 15.00 tot 17.00, dan eten en hebben het zaaltje tot een uur of 8. Vieren het niet groot,dus zijn weer lekker op tijd thuis. kunnen dan misschien nog lekker samen onder de douche en lekker van elkaar genieten.
Hier nog een zwangere die binnenkort gaat trouwen! Wij trouwen begin juni en dan ben ik bijna 23 weken zwanger. Ik hoop dat ik dan nog in mn jurk pas! Volgens de bruidswinkel is het geen probleem, dus we wachten het nog even af. Ik heb er in elk geval wel super veel zin in!
ik ben 16 okt 2007 getrouwd en was toen 12 weken en 2 dagen zwanger. Daarna zijn we direct met het vliegtuig naar een warm oord vertrokken. Ik was de eerste maanden ook moe, maar de trouwdag was erg relaxed, ook omdat we er niet veel poespas van hebben gemaakt. Ik heb ongeveer 2 weken voor de trouwdag een mooi pakje gekocht (ben niet zo van de trouwjurken), in 1 maat groter dan normaal (normaal 38, 40 gekocht). dit zat perfect, ivm beginnend buikje. Ook tijdens de vakantie/huwelijksreis heb ik het super naar m'n zin gehad. mijn tip: maak je niet te druk, gewoon lekker genieten van die mooie dag en goed luisteren naar je lichaam. veel plezier met de voorbereidingen!
Wij hadden wel een vermoeiende en volle dag, een kleine samenvatting: Om 7:00 uur opstaan voor kapper en schminkster Om 9:30 uur opgehaald door mijn toen nog vriend Om 9:45 uur vertrokken met de koets naar het gemeentehuis Om 10:30 uur het burgerlijk huwelijk Om 10:50 uur vertrokken met de koets naar de kerk Om 11:30 uur nemen van foto's aan de plaatselijke molen Om 12:00 uur het kerkelijk huwelijk Om 13:30 uur vertrokken naar de ouders om een broodje te eten Om 14:15 uur vertrokken voor de fotoreportage tot 16:15 uur Om 17:00 uur receptie tot 19 uur Om 19:30 uur ontvangst van de avondgasten met diner Om 22:00 uur ontvangst van de laatavondgasten Einde om 3:00 uur en in bed om 5:15 uur Die dag is niet echt vermoeiend geweest want je denkt daar niet aan. Het is pas de volgende dag dat je een klop krijgt van de hamer. Wij zijn op vrijdag getrouwd en op maandag zijn wij naar Kroatie vertrokken, lekker uitrusten en beseffen dat het allemaal voorbijgevlogen is. Zij die nog moeten trouwen, geniet ervan want het vliegt voorbij. Wat betreft mijn kleed, ik had dat al besteld in september. Van het ogenblik dat ik wist dat ik zwanger was heb ik gebeld naar de winkel en hebben ze direct een maatje groter besteld. Pas toen ik de 12 weken voorbij was ben ik terug gaan passen en garandeerde ze mij dat het zeker moet lukken en ja hoor uiteindelijk moest er zo goed als niets aangepast worden. Ik hoop dat ik jullie niet verveeld heb.
Wij wouden ook trouwen voor dat de kleine er komt... Maar we moesten ook verhuizen doordat we in een woning zaten zonder enige zekerheid. We hebben een woning kunnen kopen en gaan volgende week over... Helaas kunnen we voor de bevalling niet meer trouwen dus gaan we het er na plannen. Maar trouwen dat is zeker... En ik had geen hint nodig om te geven.. hij kwam er zelf mee
@Simone: ja een aantal weten het al, maar we laten het de ambtenaar nog even aankondigen Ik pas mijn jurk regelmatig (heb um thuis) en twee weken voor de bruiloft kunnen ze m nog vermaken. Dus het moet goedkomen! We hebben alles erop en eraan, maar niet tot laat. We trouwen om 16.00 uur en daarna hebben we receptie/eten en dan gaan we lekker naar huis. We gaan de volgende dag meteen een week op huwelijksreis naar Griekenland, dus wil wel uitgeslapen zijn! Hoe zit dat bij jou?
O das wel een leuk idee van die ambtenaar, dat hij dat bekend mag maken, Ik heb mijn jurk ook thuis en pasheb volgende week nog even aan en kijk of er nog iets aan gedaan moet worden. Wij hebben wel een vermoeiende dag namelijk ahmm, 8.30 kapper en opmaken 10.00 komt miijn a.s mij ophalen en foto's maken 11.30 staande brunch bij ons thuis 12.30 gemeentehuis 13.30 kerk 15.00 taart aansnijden 17.00 diner 20.00 feest tot ?.? En wij gaan ook een dag later naar Griekenland met de kindjes, das toevallig he. Groetjes Simone
Dat is dan het belangrijkst he, dat je in ieder geval gaat trouwen. Misschien nog wel des te leuker als je kleine spruit erbij is. Groetjes Simone
Hoi Hoi, Hier nog 1 die gaat trouwen tijdens de zwangerschap. Wij hadden al een datum geprikt om te trouwen dat zou eigenlijk in 2009 wezen. Nu gaan we op 26 mei trouwen omdat ik nu zwanger ben. Ik ben dan ongeveer 23 weken zwanger. We houden het nu erg klein alleen met ouders etc. Het geld kunnen we nu goed gebruiken hahaha. Ik wil iedereen bij deze een hele fijne dag wensen. Groetjes Debster
Mijn vriend en ik gaan op 27 juni 2008 trouwen. We zijn dan 32 weken en 5 dagen zwanger. Ik laat mijn jurk speciaal maken, want de kans dat ik in die laatste dagen nog gigantisch groei bestaat natuurlijk. En het is mijn eerste zwangerschap dus heb ook nog geen idee hoe groot mijn buik zal zijn.