Volgende week gaan wij naar dit park toe, via een mystery boeking. Wat zijn jullie ervaringen met dit park? Vraag me af of het niet meer voor oudere kinderen leuk is. Zag nl dat het heel erg op water en sport gericht is allemaal.( uitgezonderd het zwembad en kinderboerderij natuutlijk ) Is er nog iets leuks in de omgeving, zoals een overdekte speeltuin of pretpark?
Wij zijn er 2 weken geleden geweest (voor de 2e keer). Ik vind het een leuk park, groot zwembad, in de dome een speelhal waar je allerhande spellen kan doen, een soort sports corner waar je de boom in kan en dan op hoogte erdoor heen kan klimmen (weet de naam niet haha) Ze hebben ook een nieuw dj-hokje in de openlucht waar je zelf muziek kan mixen van je telefoon geloof ik. En uiteraard lasergamen in een afgesloten deel van het bos, is ook erg leuk. Mijn uk was daar nog iets te klein voor, maar we hebben het allemaal naar ons zin gehad. En op nog geen 2 km afstand zit het gezellige Valkenswaard. Erg leuk!
Wij zijn er 3 weken geleden geweest en we hebben een heerlijke week gehad. Leuke kinderbadjes en ze speelde ook veel in het golfslagbad en met papa van de grote glijbaan. Kinderboerderij was ook leuk! We zijn niet buiten het park geweest, hadden genoeg aan het zwembad, speeltuin en kinderboerderij. Eindhoven is dichtbij, daar is vast wel een binnenspeeltuin.
Ik ben gisteren terug gekomen van een weekend centerparcs Kempervennen. Het is een erg leuk en groot park. Helaas hadden wij het weer niet mee, maar er was binnen genoeg te doen. Leuk zwembad, bowling en een spelletjeshal. Valkenswaard heeft een leuk centrum! Wij hadden ook een golfkarretje gehuurd om door het park te rijden. Was erg leuk!