Vorige week maandag heb ik gehoord dat onze tweeling met 9 wkn geen hartactie meer had. Voor volgende week wo pas een curettage gepland staan maar sinds enkele dagen al buikkrampen en nu (rood) bloedverlies (en nog steeds buikkrampen) Hoe verloopt een spontane miskraam verder? Hoe lang duurt het? Ik ben er heel erg zenuwachtig en angstig voor!!!
Geen ervaring mee met een natuurlijke miskraam maar heel veel sterkte en Beterschap! Wat ik hier veel lees is dat de meeste veel krampen hebben met veel bloedverlies/stolsels en dat de vrucht er zo tussen zit. Omdat jij er helaas 2 verliest kan t misschien wat langer duren. Als ik jou was zou ik wel de afspraak laten staan voor woensdag want je hoort dat er vaak wat blijft zitten na een miskraam en alsnog een curettage nodig hebben
Wat verschrikkelijk voor je zeg ! Zelf heb ik 2 miskramen gehad. De eerste spontaan de tweede opgewekt met medicijnen. Ik bloedde beiden keren 2 dagen behoorlijk, dat hield toen bijna op waarna de bloedingen 2 dagen later weer toenamen en toen verloor ik het vruchtje pas. Dus tussen het eerste bloedverlies en het verlies van het vruchtje zat best wat tijd. Ik wens je heel veel sterkte toe ...
Alleen ervaring met een vroege miskraam met 5 weken, daar heb ik "slechts" 3 dagen flink van gebloed met behoorlijk wat stolsels. Zo snel dat het allemaal kwam was het eigenlijk ook weer afgelopen.(mentaal duurde dat wat langer) 35 dagen na de eerste dag rood was ik weer ongesteld en zit nu alweer in een normale cyclus. Maar het kan ook heel goed veel langer duren. Zou ook gewoon die afspraak even laten staan, eventueel even bellen dat een spontane miskraam al op gang is gekomen. (waarschijnlijk willen ze je toch wel even zien) Heel veel sterkte in ieder geval.
Ik heb 2 keer een spontane miskraam gehad. Één met 6 en één met 8 weken. Met 6 weken leek het gewoon op een menstruatie alleen met meer krampen. 1 dag erg veel bloedverlies gehad en daarna werd het steeds minder. In totaal 5 dagen gebloed zonder stolsels. Heb ook geen vruchtje gezien. Bij mijn miskraam met 8 weken had ik erg veel krampen en 2 dagen veel bloedverlies. Hierbij wel veel stolsels en ook een vruchtje. Het bloeden stopte na 6 dagen. Ik ben daarna nooit gecontroleerd of alles wel weg was, maar als je toch een afspraak hebt zou ik even bellen dat het spontaan op gang is gekomen. Ze kunnen dan eventueel kijken of je wel helemaal schoon bent. Heel veel sterkte!
Ik had drie dagen bloed, best dun maar wel wat slijmig (sorry), geen stolsels oid. Voelde me nog misselijk, en had eigenlijk nauwelijks buikpijn. Toen had ik 's middags ineens fellere buikpijn, straalde een beetje uit naar mijn benen, geen krampen, echt wel te verdragen, en verloor ik ineens het vruchtje (niet eng vond ik). Toen werd het meer ongesteldheidsachtig, krampen, bloed met stolsels, en dat duurde nog een week tot nu ongeveer. Ik verloor nog wat vaker een weefseltje oid. Sterkte meid! Ik vond het goed te doen - maar ik was pas 6 weken. Het was echt niet wee-achtig of bevallingsachtig. Je kunt natuurlijk altijd een pcm nemen als het veel pijn doet.
Sterkte! Mijn miskraam in november is ook zelf begonnen. Was toen 7 weken zwanger. Ik begon te bloeden en eist meteen dat het mis was. Ik kreeg steeds meer krampjes en zo ging dat het hele weekend door. Op maandag begon ik steeds meer stolsels te verliezen en ik voelde op en duur in m'n buik van alles vallen. Dus ging naar de wc en toen voelde ik zo het vruchtje uit me glijden. Daarna nog wat grote stolsels en toen heb ik nog toch vrijdag gebloed maar dat kon je wel vergelijken met een normale menstruatie. H
Heel erg bedankt voor jullie reacties!!! Ook al verloopt het misschien bij mij wel anders, ik heb nu toch een beetje een idee van wat ik kan verwachten. Het bloedverlies zet bij mij nog niet door. Ik heb alleen maar menstruatie achtige krampen en verder niets. Dat afwachten vind ik zooo naar!!!
meis ik kan je geen ervaringen delen maar ik wil je wel veel kracht en sterkte toewensen met dit verlies, heftig hoor meis