Hoi allemaal, Ik heb net een test gedaan van het Kruidvat(2 voor 5 euro)en hij was heeeel licht positief. Ik heb 7 maart een miskraam gehad maar ben ongeveer 11 april weer ongesteld geworden. Nu ben ik dus een paar dagen overtijd en wilde een test doen. Ik weet niet zeker of het nou positief is omdat het zo'n licht streepje is en ik weet niet of ik nog hcg heb van de miskraam(weet niet na hoelang dat weg is en of dat na de 1ste ongesteldheid weg is). Zou de test positief kunnen zijn? Groetjes
Nee helaas niet, mijn camera doet het niet meer.. Maar het is in ieder geval een heel licht streepje je ziet het wel gewoon.
Ik heb ook rond die tijd een miskraam gehad en na 2 weken heb ik een test gedaan om te kijken of ik nog positief zou testen en toen was alles al weg. Ik was trouwens 6 weken...Het zou dus goed kunnen dat je zwanger bent maar als je verder zwanger was kan het ook nog daarvan zijn natuurlijk. Ik zou morgen of overmorgen nog een test doen en die vergelijken.
Oke dan zal ik overmorgen weer proberen. Ik was na mn miskraam(toen alles eruit was)in april gewoon weer ongesteld geworden. Het was allemaal wel snel gegaan. Maar als je dus na de miskraam weer ongesteld bent geworden is het hcg echt weg?
Ja, volgens mij wel. Je cyclus komt niet op gang zolang je nog (teveel) hcg in je lichaam hebt. Dus ook geen ongi.. Ik denk dat je heel goed zwanger kunt zijn..
Mij lijkt het ook heel erg onwaarschijnlijk dat dat nog van de mk zou zijn, want normaal word je zo lang je nog hcg hebt niet ongesteld. Het enige wat wel nog zou kunnen is dat je soort nabloeding had van de mk (en dus niet echt ongesteld was), maar dit is ook niet het meest voor de hand liggend.
Hai Na mijn miskraam ben ik na 4.5 week netjes ongie geworden. Daarna testte ik nogsteeds vals positief!! duurt dus echt heel lang voordat je een witte test heb!! succes meid had een ma die bij 11 weken is weggehaald
Oke, dankje voor je reactie, maar verschilt dat ook of je een curretage hebt gehad of dat het vanzelf is weggegaan? Bij mij is het vanzelf weggegaan(9 weken zwanger)het bloeden duurde langer dan een week.
Ik heb geprobeerd om met mijn webcam foto's van de testen te maken, maar is nogal onduidelijk. Deze test heb ik vandaag gedaan Dit waren de twee testen van gisteren Op de foto is het iets vager dan in het echt. Zou ik echt zwanger kunnen zijn of kan het ook aan de test liggen dat ie vandaag iets donkerder is?
Bedankt Ja ik weet het maar ik wil het echt helemaal zeker weten, straks was het niet een goeie test ofzo..
Ik zat gisteren al een beetje met de zenuwen om het tegen mn vriend te zeggen, maarja ik ben zo bang dan dat het nog van de miskraam 2 maanden geleden kan zijn.. Zal ik het vandaag aan mn vriend vertellen?
meis, ik zal het zsm vertellen! Ik heb vandaag zelfs de test naar mijn vriend toegemaild ( hij is aan t werk en heeft gmail op zn telefoon) die was ook helemaal verbaast! Lekker genieten meis!