Hallo dames, Vanochtend een test gedaan op 11dpo (als het goed is 24 november ovulatie gehad). En ik krijg een licht streepje op de kruitvat 2 voor 5. Ik hoefde nieteens te turen!!!! Maar toch geloof ik het niet echt helemaal ofz, was nieteens zenuwachtig bij het testen deze keer omdat ik ook gewoon niks gevoeld heb enz....
Thanks voor jullie reacties!! Ik ga inderdaad binnenkort weer even een test doen om te kijken of het oploopt! Wanneer kan ik het beste een CB test doen die met een digitaal schermpje?
Zie deze duidelijk, ik teste op 9dpo met avond urine 1-2 op cb mss morgenvroeg? Hangt beetje van jou hcg opbouw af
Zit te twijfelen om nu al een cb test te doen, maar ook zo zonde als die niet zwanger zegt. Zijn die tests gevoelig of minder als de kv2v5? Had jij dolliej toen ook gewone testjes gedaan en was het streepje ook zo licht als deze? Anders durf ik het wellicht wel te proberen vandaag..
De voorlaatste test hoort bij de cb, had wel savonds erop gelet ik donkere urine had en niet teveel zou drinken. Was 9 dpo ongeveer
Zo netjes hoor voor 9dpo! Ik ga straks toch even zo'n cb digital test kopen dan en gewoon wat minder drinken vandaag en vanavond proberen te testen! thanks voor je advies!
Bij mij gaf de clearbleu nog negatief aan 10 dpo ik zal nog eventjes wachten is zo zonde van je geld maar in ieder geval van harte
Ben ik de enige die kijkt naar t verloop van de cyclus van TS? Volgens je handtekening heb je n cyclus van 40 en een cyclus van 30 dgn achter de rug. Was je daar voor aan de pil o.i.d ? Want helaas maar waar kan deze test ook regeageren op een eisprong... Ik hoop uiteraard niet dat dit t geval is, maar vind t wel zo eerlijk om te zeggen ipv om je gelijk al te gaan feliciteren....
Ik ben daarvoor inderdaad aan de pil geweest maar 24 november heb ik m'n ovulatie test mega positief gehad, kan de eisprong dan pas 12 dagen daarna zijn? En tuurlijk bedankt voor je eerlijkheid, hopen dat het niet zo is!