Ovulatietest

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door eline2014, 9 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eline2014

eline2014 Niet meer actief

Deze ovulatietest heb ik zonet gedaan, de foto is rond de vijf minuten gemaakt.
    Ik weet dat deze test nog niet positief is, maar is het nu al niet beter om vanaf nu al om de dag gaan klussen?
    Ik zit nu op cyclusdag 8, en had niet verwacht dat het tweede streepje al zo goed zichtbaar zou zijn, in het echt is ie namelijk veel duidelijker..

Bijgevoegde bestanden:

2. Maaike55

Maaike55 Actief lid

17 mrt 2015
    125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wel sowieso doortesten. Mss even 2 x daags maar sommige hebben altijd zo streep :)

3. eline2014

Dit is denk ik een wat betere foto

Bijgevoegde bestanden:

4. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Op beide foto's staat een negatieve ovulatietest en het is absoluut niet te zeggen wanneer deze wel positief zal zijn. Kan nog dagen tot zelfs wel weken duren.

Een ovulatietest hoeft namelijk niet op te lopen, maar kan zomaar uit het niks gaan knallen.

Maar genoeg sex hebben vanaf nu is uiteraard niet verkeerd.

5. eline2014

zoals ik in mn eerste post al aangaf, weet ik dat deze test nog niet positief is.
    Ik vroeg me alleen af of het dan nog lang zou duren als je al zon duidelijk tweede lijntje hebt..
    heb sinds gister al drukkende pijn bij mn linker eierstok, kon er zelfs eerst niet goed van slapen, dus vandaar.

6. Freddel

Freddel Fanatiek lid

30 mrt 2015
    1.305
    406
    83
    Ik heb vanaf het begin van mijn cyclus iedere dag zulke streepjes. Soms iets lichter en soms iets donkerder. Mijn cyclussen zijn heel onregelmatig dus ik wacht ook nog op een posi.
    Deze cyclus al meer dan een week zulke streepjes dus het kan nog wel even duren voor je een positieve hebt.
    Maar idd vanaf nu om de dag sex hebben kan natuurlijk geen kwaad ;)

Deel Deze Pagina