Sinds 3 maanden proberen wij zwanger te worden. We hadden voorgenomen het lekker op ons gemak te doen, maar we willen het gewoon zo graag dat ik toch erg (lees ontzetten veel) ongeduldig ben. Mijn laatste ongesteldheid begon 15 februari, en normaal zou ik dus nu iets voor of op mijn nod zitten. Mijn laatste cyclus was exact 28 dagen, maar normaal ben ik iets later. Mijn ovu was 2 weken geleden rond vrijdag, en we hebben dus ook gezellig geklust. Nu was ik zo ongeduldig dat ik afgelopen maandag en woensdag al een kruitvat 2 voor 5 heb gedaan, deze waren beide negatief. Gisteren een beetje roze afscheiding gehad en een heel klein beetje bloed. Maar daarna niets meer. Heb wel een beetje last van mijn buik, een beetje zuurbranden en een opgezette buik. Ik heb nog wel testen liggen, clear blue digital, maar durf ze niet te doen. Wie heeft hier ervaringen met (te) vroege nega testen en bleek toch zwanger?
Hallo Bes79, Bij mijn zwangerschap heb ik drie dagen voor mijn NOD negatief gestest. En de dag na mijn NOD hartstikke positief. Het zou dus kunnen. Ik weet precies hoe je je voelt. Na mijn MA ben ik nu ook ontzettend ongeduldig!!! Succes!!! Laat je even weten hoe het afloopt?
Dankjewel Sally05 voor jouw lieve reactie. Vandaag ga/kan ik geen test meer doen omdat ik hem graag wil doen met ochtendurine. Zal dadelijk voor de zekerheid nog naar de kruidvat gaan voor 2 nieuwe testjes, dan bewaar ik de dure clear blue testen voor later. Uiteraard laat ik het resultaat weten, als ik een 2e streepje zie schreeuw ik het van de daken!!
Tja, een uurtje geleden plotseling een beetje bruin bloed, niet veel, merkte het bij afvegen. Zou mij O er dan toch aan komen? Wel vreemd is dat ik normaal voel dat mijn O eraan komt, nu voel ik niets!
Denk toch dat je ongesteld word, ik werd het een paar weken geleden ineens, zonder voorbode ineens allemaal bloed..
zo spijtig!!ik hoop toch nog voor je dat je niet ongesteld gaat worden.ik testte pas op 10 weken positief toen ik mijn tweeling verwachtte
Helaas, O is gekomen. Op naar de volgende ronde!! Bedankt voor jullie lieve reacties. Hou jullie op de hoogte!!