Hallo, een collegatje van mij gaat nu de 'molen' in voor IVF. Ik wil haar graag een kaartje sturen, maar ik weet niet goed wat ik hier op moet zetten. Heeft iemand van jullie een idee of ooit zelf eens een kaartje gekregen met een mooie tekst? Groetjes Debbie.
Dat is natuurlijk heel persoonlijk. ik denk dat het belangrijk is dat het een tekst is die uit je hart komt en dat je haar vooral veel sterkte wenst, ik zou er niks opzetten van: alles komt goed ofzo, want dat weet je niet en dat kan haar wellicht kwetsen. Misschien een mooi gedichtje over hoop ofzo? groetjes
alleen een kaartje krijgen is al super, dat voelt echt heel fijn, heb ook een kaartje van mijn directe collega's gekregen en nu weet ik dat ik me niet schuldig hoef te voelen en dat ze voor me duimen
Inderdaad het kaartje alleen al doet heel goed. Als er alleen al op staat 'ik denk aan je' krijg ik al tranen in mijn ogen en vind ik dat heel lief. Schrijf inderdaad niet van misschien valt het wel mee of het komt best goed, dat kan inderdaad kwetsend zijn. Succes! Lief dat je zo meeleeft.