Wanneer verkleiner uit de maxi-cosi?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Ster27, Feb 12, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ster27

Ster27 Fanatiek lid

Jan 14, 2010
    2,905
    254
    83
    Jesse is de afgelopen week behoorlijk gegroeid, toen ik hem gisteren in de maxi-cosi wilde leggen past hij er nauwelijks in met verkleiner. Nu heb ik het vandaag geprobeerd zonder verkleiner, maar ik vind dat zijn hoofdje dan zo 'los' in de maxi-cosi zit.
    We hebben een maxi-cosi Citi en Jesse is nu ongeveer 4,8 kilo en ongeveer 59 centimeter. Nu vraag ik me af wanneer jullie de verkleiner uit de maxi-cosi hebben gehaald en of jullie toen iets anders hebben gedaan om het hoofdje meer steun te geven.

2. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Mijn dochter is geboren met 4100 gram maar ik geloof dat de verkleiner er met een week of 10 uit gegaan is..

3. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,809
    3,339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    hier is de verkleiner er met 6 weken uitgegaan ofzo.. Bij de oudste vond ik het toen ook te los. Toen heb ik nog een tijdje een rolletje gemaakt van een hydrofiel doek en die boven haar hoofd gelegd zeg maar.
    En nog opgevouwen 1 doek onder haar billen. Nét wat meer steun, maar een stuk minder krap.

4. Isis26

Isis26 Niet meer actief

Hier is die er met de tweede nooit ingeweest. Ik heb een voetenzak van de maxi cosi dus dan zitten ze ook niet zo los erin

5. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Ik heb met 4 maanden het kussen onder zijn billen eruit gehaald, de steun bij zijn hoofd zit er nog wel in. Anders is het zo groot bij zijn hoofdje. Mijn zoontje zal nu net 6 kg zijn en 64 cm, hij is een smal mannetje.

6. sandraske

sandraske VIP lid

Jul 23, 2010
    14,043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hier was de blok er al na twee weken uit en de rest van de verkleiner met 6 weken.. Onze dochter is wel vrij lang dus die zat op een gegeven moment echt helemaal opgevouwen..

7. Jootje33

Jootje33 Actief lid

May 7, 2006
    415
    1
    0
    ik heb de verkleiner er afgelopen week uitgehaald
    onze dochter is bijna 4,5 maand

8. E1982

E1982 Bekend lid

Feb 17, 2009
    971
    0
    0
    Haha, wij vonden idd dat onze dochter er zo raar in zit. Net maar even de verkleiner eruit gehaald :)....

9. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

Jul 4, 2010
    13,212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ik heb de verkleiner er nooit in gehad... Dochter is geboren met 4315 gram en 56 cm. We hebben een voetenzak van Wallaboo erin en de verkleiner pastte niet eens meer. Qua lengte laatst nog geprobeerd, de verkleiner zit met de bovenste rand bij haar nek ( Is nu 10 weken oud en zo'n 60 cm )

10. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

Dec 13, 2009
    3,378
    2
    0
    ongeveer toen de kleine op 5 kilo zat geloof ik...wij hebben een te vroeg geboren mannetje dus moest echt nog wel lang, 3 maandjes denk ik!

11. Duchess

Duchess VIP lid

Jan 26, 2006
    11,503
    3
    38
    Eindhoven
    Hier ook zeker wel 3 a 3,5 maand voor hij eruit gehaald is.

12. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Bij mn jongste heb ik hem er geloof ik met 8 weken uit gehaald. Maar ik heb er ook een dikke Wallaboo voetenzak in en dat zat op een gegeven moment niet zo lekker meer.

13. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Met 4,5 week ging bij ons de verkleiner er uit - ons meisje is met 4 kilo geboren.

Share This Page