Hoi allemaal, ik was even benieuwd: heeft iemand van jullie meerdere follikels gehad bij de eisprong? Zo ja, hoeveel en heeft dit geresulteerd in een tweeling/meerling? Ik ben heel benieuwd! Hoe groot is de kans bij 3 follikels dat het een meerling wordt?
Bij onze mislukte stimulatie voor een IVF poging hebben we gekozen voor een escape IUI bij 3 (vraag was een 4e?) Dit heeft toen niet geleid tot een zwangerschap. Ook meerdere iui pogingen gehad bij 2 follikels. Ooit van 1 zwanger geweest, dit was een eenling.
Wij hadden 3 follikels bij IUI (inmiddels 8 jaar geleden hoor). Ziekenhuis gaf ons de keuze. Toch doorgezet en zwanger van 1 kindje! Die IUI was de laatste poging voordat we over zouden gaan op IVF. We hadden er eigenlijk geen vertrouwen meer in
We hebben toevallig afgelopen week hierover gesproken met de gyn. We gaan bij mij streven naar 2-3 eitjes per ronde. Ze zei dat de kans op een drieling niet groot is en de kans op een tweeling ongeveer 8%. Ze gaf aan dat het in ons geval misschien nog kleiner is omdat we allang zwanger proberen te worden met één ei en dat ook niet lukt.