Baby 6 maanden en bruiloft van zwager

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Masa0903, 11 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Masa0903

Masa0903 Bekend lid

29 nov 2012
    643
    537
    93
    Vrouw
    Rockanje
    Hoi allemaal,

a.s. vrijdag 14 feb hebben we de bruiloft van me zwager en schoonzus!

We hebben er onwijs veel zin in! Onze kleine meid gaat lekker meet tot het feest/voor het eten.

Mijn vraag is hoe hebben jullie dat aangepakt met extra kleding, slaapjes, eten, luiers...

wat namen jullie mee enz. En hebben jullie eventueel nog tips?!

Liefs, San

2. Kaala

Kaala Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Geen bruiloft maar mijn dochtertje werd toen ze 6 maanden was gedoopt. Dus dat draaide helemaal om haar en ze was zich er meer bewust van dan bv een kindje van 6 weekjes.

Qua slapen sliep ze wanneer ze dit wou en qua eten ook. met 6 maanden at ze al veel wat wij ook aten dus dat vond ze wel fijn en wij makkelijk! Kleding hadden we dan haar jurk en nog een extra setje ik weet niet hoeveel jouw meisje nog spuugt maar met 6 maanden was dat bij haar praktisch over. Luiers tja, gewoon een aantal mee lijkt me :) Wij verschoonden haar net voor de dienst, dienst was een uurtje en daarna het feest ook nog paar keer verschoond, ging prima

3. Kaala

Kaala Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.672
    0
    36
    NULL
    NULL
    oh en nog gefeliciteerd!

4. roomsoesje27

roomsoesje27 Bekend lid

28 jul 2013
    899
    1
    16
    Assen
    Onze kleine is bijna 4 maanden als mijn oom gaat trouwen.
    Ik ben van plan veel te dragen en bij het feest is een ruimte waar een campingbedje kan staan en dan neem ik gewoon de babyfoon mee, overdag zal ze waarschijnlijk veel in de draagdoek slapen.

Verder zou ik niet te veel afwijken van het normale schema en zorgen voor extra luiers en een extra setje kleren.

5. Masa0903

Masa0903 Bekend lid

29 nov 2012
    643
    537
    93
    Vrouw
    Rockanje
    Ja ik draag haar normaal ook lekker in me draagdoek! Maar ik heb nu te leuke kleding aan (tja... het is en blijft feest!) Ze mag op het grote bed in de bruidssuite slapen (de mazzelaar) als het allemaal te veel wordt en me zus staat standby om haar op te halen...

Ik denk dat ik haar jurkje aantrek (daaronder zit een shirtje en malliotje) dat ik gewoon een extra broekje mee neem en dr pyjamatje!

Ze heeft niet speciaal echt een ritme, (ze is erg makkelijk en meestal geeft ze dingen erg goed aan)

Maar idd even goed verschonen voor alle ''belangrijke gebeurtenissen'' evt flesje geven... zodat mevrouw verzadigd is!

Bij eventuele tips nog!! Ik lees ze aandachtig!

6. Zoe123

Zoe123 VIP lid

9 feb 2013
    11.811
    5.949
    113
    Vrouw
    Had toendertijd bruiloft van vriendinnetje.Was geen superlange dag dus oudste dochter (toen 6 maanden) meegenomen.
    Tas vol met luiers,doekjes,extra setje kleding.
    Een knabbeltje en een stukje fruit.Ik gaf borstvoeding dus geen drinkspullen mee.
    Een kleed waar ze op kon liggen/zitten en wat speelspullen.

Ging eigenlijk prima!
    Ik had daarna nog een bruiloft, maar dat was zo'n lange dag, toen ging ze naar opa en oma.

7. roomsoesje27

roomsoesje27 Bekend lid

28 jul 2013
    899
    1
    16
    Assen
    O ja voor de zekerheid heb ik wel geregeld dat de opa en oma aan de andere kant beschikbaar zijn als ze echt haar dag niet heeft.
    Een kind dat constant aan het jengelen is is ook niet echt fijn voor het bruidspaar.

8. proudmommy2013

proudmommy2013 Niet meer actief

Wij hebben met 5 maanden een bruiloft gehad, maar niet meegenomen. Wat hebben ze er aan?
    Wat heb jij er aan?

Siem was beter af bij mijn zus
    En wij hebben een goed en leuk feestje gehad.

9. hetlichtje

hetlichtje Fanatiek lid

3 dec 2010
    1.061
    0
    36
    NULL
    NULL
    Oh ja, neem reservekleding voor jezelf mee. Je zult niet de eerste zijn die ondergekotst gaat worden!

Deel Deze Pagina