Beste iedereen, Ik wil graag jullie mening en of antwoord, mijn zwangerschap is helaas na ongeveer 10 weken spontaan afgestoten nu ongeveer 5 maanden geleden. Dit was de eerste keer ik ben nu 35 jaar volgens de verloskundige kan dit helaas gebeuren. Ik ben eind november dit jaar heel bewust gestopt met de pil omdat we graag zwanger willen worden. Ik ben dan ook heel erg benieuwd of iemand weet hoelang het kan duuren voor dat je weer zwanger kan geraken? Dank jullie wel. gr Kim
denk dat dat per persoon verschillend is,sommige zijn daarna zo weer zwanger anderen duurd het een poosje
Het is heel moeilijk om te zeggen hoe lang het kan duren. Zwanger worden gaat bij de ene nou eenmaal sneller/makkelijker dan bij de ander. Zelf heb ik begin Juli een miskraam gehad en wij zijn ook nog niet opnieuw zwanger. Ik hoopte er wel een beetje op, omdat je het wel eena hoort na mk sneller zwanger, maar voor ons ging het niet op nog. Meid, doe je best en wie weet is het bij jullie snel raak. Mirre
het verschild per persoon de een is gelijk weer zwanegr de andere kan maanden duren.. de eerste mk had ik in mijn 2de ronde de 2de mk had ik in mijn 7de ronde.. dus 5 mnd later.. inmiddels in ronde 3 na 2de mk en nog niet zwanger.. heleaas moeten we gewoon weer afwachten en kun je er niets over zeggen..
zoals de andere meiden zeggen , verschilt dat van persoon tot persoon ....ik had een |MK en meteen de maand erop weer zwanger van dit wondertje ...dus ook dat kan
Allereerst wil ik je heel veel sterkte wensen. Toen ik me 1e mk kreeg raakte ik na 6 maanden weer zwanger. Toen dat ook mis ging raakte ik na 3 maanden weer zwanger. Helaas ging dit ook weer mis Nu zit ik in de 4e ronde na 3e mk Het is maar net hoe snel je lichaam weer klaar is voor een volgende zwangerschap denk ik.Bij de 1 duurt dat langer als bij de ander. Ik hoop voor jullie dat je weer heel snel zwanger mag zijn. Succes. Liefs, mussie
het verschilt denk idd per persoon. na mn 1e MK meteen weer zwanger, helaas ging ook dat mis, daarna even een pauze ingelast en nu weer zo'n 4 maanden bezig. je kunt er dus eigenlijk niets van zeggen. maar 'k zal voor je duimen dat het snel raak is. Mussie: hebben ze uitgezocht hoe het steeds mis kon gaan, ik ben er bijv zo bang voor dat als het dan eindelijk weer raak is, het toch wel weer mis zal gaan... dat gevoel zal jij ook wel kennen... Liefs, Daan
Ja meis, dat gevoel herken ik zeker Ze hebben allerlei onderzoeken gedaan en tot nu toe was alles goed.In november krijgen we de uitslag van het chromo onderzoek. Dat is dus nog even afwachten. Maar de gyn heeft al gezegt dat daar bijna nooit wat uitkomt. Is natuurlijk heerlijk dat je helemaal gezond bent, maar WAAROM gaat het dan toch steeds mis?Wij begrijpen er helemaal niks van. Wij zitten nu ook weer in de 4e ronde en wachten het maar rustig af. Die angst blijf je houden, dat heb ik helaas al ervaren. Dat gaat pas weg als we 9 maanden later een gezond wondertje in onze armen mogen houden! Maar dat is voor ons voorlopig nog niet aan de orde, ik heb nl heel sterk het gevoel dat ik dit jaar niet meer zwanger ga raken Vraag me niet waar dat gevoel vandaan komt maar na mijn 3e mk zei ik tegen vriendlief:nu kunnen we weer een poosje wachten voordat ik weer zwanger ben Ik hoop natuurlijk dat mijn gevoel onjuist is. Maar ik probeer de tussen tijd echt te gebruiken om me mk-en te verwerken en weer lekkerder in mijn velletje te gaan zitten. Zodat ik strakjes voor 100% met me zwangerschap bezig kan zijn Liefs, mussie
zoals iedereen al zegt he verschilt per persoon. Sommige dingen heb je helaas niet in de had. Ik heb in januari een miskraam gehad en ben nu weer zwanger. Deze zwangeschap is ook een drama want ben nu 7 weken zwanger en vloei al 3 weken er zaten 2 vruchtjes en 1 vruchtje wordt momenteel afgestoten. Heel veel succes en druk blijven klussen!
Hey mussie, misschien juist omdat je het gevoel hebt dat het dit jaar niet gaat lukken, lukt het misschien juist wel. De gyn heeft bij mij ook niets kunnen aanwijzen, maar het vertrouwen in mn eigen lichaam is wel een beetje weg hoor.... hopelijk vinden we dat allebei gauw weer terug en mogen we ook van een goede zwangerschap genieten... s1980: succes meis, hopelijk als het andere vruchtje is afgestoten, kun je dat een beetje verwerken en toch ook een beetje blij zijn met het 2e wondertje... veel sterkte. Liefs, Daan
Ik had daar een keer een topic over geopend onder het kopje miskraam. Daar had ik veel antwoorden op. Mischien kun je daar eens zoeken ? Daar heb je vast wat aan. Succes meid, hopelijk ben je snel weer zwanger.
Hier een topic voor je http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... highlight= En hier nog een: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... highlight=
Mussie: er helemaal niet mee bezig zijn lukt idd niet, de wens is zo groot. Maar hou er vertrouwen in meis, misschien wordt eind 2006 dan toch ons kwartaal! Liefs, Daan
hallo dames, ik ben nieuw hier. Ik heb vorige week donderdagnacht helaas een miskraam gehad. De dinsdag daarvoor kwamen we erachter dat het vruchtje/kindje helaas was overleden. Ik verloor nl steeds meer bloed dus wilde ik graag voor de zekerheid een echo laten maken (kan gewoon bij mijn VK). Helaas was het dus slecht nieuws: ik dacht zelf al 10,5 week zwanger te zijn maar het kindje was al overleden met 8,5 week, net na een hele goede termjnecho. het hartje hadden we zelfs ook al 2 keer gehoord. Ik heb wel echte weeen gehad voor het vruchtje eruit kwa, was echt pijnlijk die weeen. Maargoed, helaas is het gebeurd en is het bloedverlies nu gelukkig bijna gestopt. Ik wil ook heel graag zo snel mogelijk weer zwanger worden, mijn vriend wil dat ook heel graag, dat ik snel weer zwanger word. Nu lees ik ook hier dat bijv Asjuh, na een maand al weer zwanger was. Graag zou ik willen weten van Asjuh, wanneer je dan geklust hebt na je MK. Hoe snel was het vloeien/bloeden bij jou gestopt? Ik hoop dat ik antwoord krijg. Ik heb wel ovulatietesten en zwangerschapstesten in huis, heb ze gisteren beiden geprobeerd zodat ik weet hoe sterk ze nu een steepje aangeven. gelukkig nog maar heel erg licht, dan weet ik als ik straks echt ga testen en het zijn redelijk sterke streepjes dat het echt zo is en geen achtergebleven HCG van MK. Liefs Sylvia
dank jullie wel meiden. Inmiddels gaat het gelukkig steeds beter met me, lichamelijk dan. Ik heb er natuurlijk wel verdriet van, we waren er zo blij mee..Maar helaas. Ik heb nu in ieder geval veel ovulatietesten in huis om steeds te testen straks. ben benieuwd hoe mijn cylcus wordt... Liefs Sylvia
Je ziet heel vaak dat vrouwen snel na een miskraam weer zwanger worden. Waar dat 'm in zit weet ik niet maar ik hoop het wel voor je meis. Dikke knuf, Nies