Hallo meiden, Gisteren uitslag van bloedtest gekregen die was negatief. Na meer dan 70 dagen zou ik nu de ongi op moeten wekken met primolut. Sinds een paar dagen is mijn lichaamstemp alleen 37 (een dag na de test). Nu durf ik dus nog niet te beginnen aan primolut. Of ik ben namelijk wel zwanger maar was het net gebeurt...dit kan door mijn rare cyclus. Of ik wordt bijna ongi en dan wacht ik het natuurlijke proces liever af. wat denken jullie? xx Kitty
Ik zou als ik jou was even je ha of zkhs bellen en vragen om advies. zwanger ben je denk ik niet. dan had dat uit je bloedonderzoek naar voren moeten komen lijkt me. wat was je temp altijd? en heb je hem s'morgens opgemeten en hoe? en ben je niet eerst uit bed gegaan? een hoop vragen maar ik ken het traject een beetje met provera. gr roy
Hoi meiden, de reden dat ik twijfel is omdat mijn temp (vlak na het wakker worden) nog rond de 36,6 en 36,8 ligt. Nu was dat 37. Verder heb ik zeer gevoelige boobies en ongesteldheids pijn. Het kan dus ook zijn dat mijn ongi toch komt, maar ik durf gewoon geen risico te nemen. xx Kitty
Oke ik snap je wel maar dan had je bloedtest toch posi moeten zijn? Je temp blijft dan toch ook hoog tot je ongi doorbreekt of niet?
nee want voor hetzelfde geld had ik pas een dag er voor mijn eisprong gehad. dat weten we dus niet vanwege het feit dat ik geen duielijke cyclus heb en dus niet duidelijk is wanneer die eisprong is geweest. Pas 5 to 10 dagen na die eisprong/bevruchting kunnen ze het vaststellen met een bloedtest. Ik weet dat het heel onwaarschijnlijk is, maar ja ik wacht gewoon tot temp daalt en dan ga ik beginnen met Primolut. xx Kitty
Heb je je temp constant bijgehouden want dan krijg je toch pas een goed overzicht? En trouwens onwaarschijnlijk is het niet hoor, je weet het nooit. Ik denk ook weer van alles te voelen wat nog helemaal niet kan maar ik voel het toch!! Wacht gewoon af en test over een paar dagen nog eens!!!
help nogmaals. Ik ben heel eigenwijs en kan niet beginnen met primolut als temp zelfs stijgt en ik gevoelige boobs en ongesteldheidspijn in mijn buik heb. Dit is mijn lijst zo 37.1 di 37.0 woe 37.0 do 37.0 vrij 37.1 Alle keren daarvoor zat temp tussen de 36.4 en 36.8. Wat denken jullie? xx Kitty
Je moet elke dag tempen op het zelfde tijdstip en meteen als je wakker word ! Dus bijv elke ochtend om 07:00.. En rectaal. Je temp kan zo hoog zijn omdat je misschien je eisprong hebt gehad alsnog. Dus nog even tot 30 nov wachten ofzo om te testen, is die negatief kan je denk ik toch wel met Primoluut beginnen. Succes !