Hey meiden, Ik heb na 6 maanden gebruik 11 april jl de laatste pil ingenomen. Ik zit nu op dag 30 dus na de laatste. Ik heb sinds 2 weken steeds last van lichte krampjes hier en daar en wisselende afscheiding. We zijn wel onveilig met elkaar naar bed geweest. Heb sinds paar dagen wat vaker en wat heftigere krampen en sinds vandaag ben ik er beroerd van aan het worden Steeds menstruatie krampen, opgezette buik, last van darmen, nat van onderen, geen trek in eten en net smaakte de surinaams eisalade op mijn stage echt pittig Weet niet waar ik last van heb maar ben in staat om naar huis te gaan Herkent iemand dit van het ontpillen? Hoelang waren jullie bezig voordat de eerste eigen menstruatie doorbrak en hoelang hebben jullie hem gebruikt?? Bedankt!
Pfoe ik voelde me bij mijn eerste echte menstruatie na het stoppen met de pil echt zwaar beroerd. Ik was volledig opgezwollen, mensen vroegen of ik de dag ervoor veel gedronken had (wat niet zo was) en een hele rare menstruatie ook inderdaad, veel afscheiding en dan weer wat bloed. Het was bij mij wel gelijk 28 dagen en de keer daarna was ik al zwanger, dus het kan heel snel gaan.
Ow ik kan niet wachten tot hij echt doorbreekt want hier word ik niet goed van. Loop al voorbereid met onderbroeken, tampons en de hele rambam in me tas haha Dat is wel super dat het zo snel was!
Heb je al wel een testje gedaan voor de zekerheid? Een vriendin van mij was ook gestopt met de pil en had het gevoel dat ze echt zwanger was, ze had ook een lichte bloeding. Een test gedaan, maar daar kwam uit dat ze niet zwanger was, paar dagen later weer een test, weer negatief. Ze bleef zich zwanger voelen en na een week weer getest en toen bleek ze dus zwanger, gelijk al de eerste maand na het stoppen met de pil. Wie weet...
Ja Ik heb vorige week (veel te vroeg dacht ik al) een gedaan en was negatief. En gisterochtend. ook negatief
Nog even afwachten er moet vanzelf eindelijk iets duidelijk worden en laat je dus niet misleiden door een lichte bloeding
Ja kan jammer genoeg niets anders dan afwachten Ik heb ook zo een pijn in me rug op het moment echt niet leuk meer en last van me knieen Ik zal het onthouden hihi en probeer me niet te laten misleiden hihi
Ik was na 32 dagen al ongesteld en hoopte toen dat de cyclus erna korter zou zijn. Helaas loopt ie bij mij op.
Nou idd, ik word ook een beetje gek van dat ontpillen. Onzeker gedoe! Ik ben gestopt met de pil op 7 maart en heb mijn eerste mentruatie op tijd gehad (logisch want dan zit de pil nog in je lichaam), daarna een hele lichte menstruatie na 28 dagen en mijn 3e menstruatie kwam na 25 dgn. Echter deze duurt nu al 10 dagen Het begon heel licht en opeens op dag 4 en 5 vrij zware menstruatie gehad waarna weer een paar dagen zeer lichte "bloedingen" met dagen er tussen dat er helemaal nisk was. Tevens heb ik zeer erge hoofdpijn (lijkt een beetje op migraine), jeuk en ben ik ontzettend moe. Ik weet hoe je je moet voelen. Veel succes in deze periode en ik hoop dat je snel zwanger mag worden!
Ik zit dus al 2 dagen erover heen. Ik had ook wel verwacht dat ie nog door invloed na 28 dagen zou komen maar voel me meer beroerd als dat er werkelijk wat gebeurd Vreselijk kan je je voelen he? Pfff idd om onzeker van te worden bah Ben ook erg moe idd, al 2 weken lang pffff Ik wacht nog tot het weekend en anders gooi ik er maandag nog even een testje ertegen aan. Kan nooit kwaad Jij ook ontpilse nog! Hoop dat hij bij jou snel regelmatig is en snel raak is!
Ik heb een 7-tal jaar de pil geslikt en mijn eerste ongie kwam er na exact 40 dagen (bruinverlies op dag 38 & 39 dus toen had ik al hoop). Ik heb er niet veel van gemerkt, behalve de eerste twee weken steeds opgestaan met vage hoofdpijn (2 dagen dacht ik echt dat mijn hoofd ging openbarsten). Rond dag 14 was ik ervan overtuigd een eisprong te hebben (steken, veel slijm, hoofdpijn, veel zin, enz.). Mijn lichaam heeft me toen voor de gek gehouden en ik heb toen een ambetante 2 weken gehad van rond dag 25 tot 40, wachtend op mijn eerste ongie... Ik liep al twee weken rond met tampons, waar ik ook ging hihi. Ohja ik heb voor het eerst enkele dagen pijnlijke tepels gehad. Ik herken dit niet van voor en tijdens mijn pilgebruik. Dus misschien hoorde dit bij ontpillen, ofwel zal ik het vanaf nu elke cyclus hebben. Het zal even afwachten zijn en zien wat deze cyclus brengt Er komt ook doorzichtig en wit vocht uit mijn tepels als ik erin knijp. Ik deed dit vroeger niet (knijpen), dus weet niet of ik het voordien al had of niet Veel succes!
Ochja en mijn vette huid & haren zijn terug, nu 2 maanden na laatste pil Puistjes worden ook steeds erger lijkt het wel. Elke paar dagen een nieuw puistje erbij (kin, wangen, tussen lip en neus), terwijl je nog de vorige ziet bahhh! Dat vind ik het ergste.
Ja die puistjes vreselijk!!! Ik heb juist minder last van pukkels maar mijn huid is sinds maanden echt giga vet! Kan een bakplaat ermee insmeren zo erg brrrr. Ik knijp persoonlijk niet in me tepels hahaha dus niet opgemerkt of ik dat had Ik zat vandaag juist te denken.... Ik werd vandaag niet lekker en kreeg een steek in me rechterlies... We hebben 5 dagen geleden onveilig seks gehad bedacht ik me net... En vorige week meer slijmerige afscheiding gehad dus miss heb ik vorige week wel onverwacht een eisprong gehad of iets.... Begin echt te twijfelen nu
Ja als ik op het werk in de spiegel kijk, glim ik ZO veel Dan probeer ik het wat weg te wrijven met een handdoekje of dergelijke, maar dat helpt niet hihi. Jah, ik kneep vroeger ook niet in mijn tepels hoor haha. Ik had het in het midden van mijn eerste ronde eens gedaan omdat iemand dat zei als zwangerschapssymptoom. Ik kneep eens uit nieuwsgierigheid. Je kan je inbeelden hoe verstomd ik was toen er bij mij ook vocht/wit uit kwam Helaas wou het niks zeggen want toch ongie geworden. Zat toch gans de avond te stuiteren toen ik dat meegemaakt had. En toevallig vanmorgen nog eens gecheckt en het is nog steeds hetzelfde. Er zat een maand tussen ongeveer, dus ik weet niet of het elke dag is, of gewoon nu en dan eens afhankelijk van de hormonen.
Dat ik jong was heb ik het wel gehad. Dan kreeg ik jeuk en had ik witte dingetje bij mijn tepels en bij knijpen kwam er idd ook vocht. Ha zei dat het hormonen waren dus daar had ik het bij gelaten, als zwangerschapssymptomen heb ik dat nog niet gehoord haha. En ja dat glimmen echt verschrikkelijk! Je ziet er zo smoezelig vind ik dan en onverzorgd maja dat wrijven helpt echt niet nee, zo stom. Ik heb trouwens al een keer half me wenkbrauw weggeveegd dus ik kijk wel uit sindsdien Ik zit echt bij mezelf na te gaan of het niet een innesteling was vanmiddag, de vorige x kreeg ik ook 5 dagen na de onveilige seks een steek in me rechterlies en werd ook beroerd van... die heftige krampen zijn wel ineens weer weg na die steek in lies vanmiddag... Ow help ik weet het allemaal niet meer hoor hahahaha
Ik had meteen na het stoppen met de pil een regelmatige syclus. Ik heb ongeveer 6 jaar de pil geslikt. Ik ben wel erg ziek geweest na het stoppen met de pil. Ik kreeg het midden in de winter vaak zo warm dat zelfs een jurkje te warm was. Dit trok na ongeveer de eerste menstruatie wel langzaam weg. Ik slik geen pil meer tot ik zeker weet dat ik geen kinderen meer ga/wil krijgen, om te voorkomen dat ik me weer zo moet voelen.