Ik hou van allebei mijn dochters oneindig veel. Wel heb ik met allebei een aparte, unieke, speciale band die ik met de ander niet heb. Verschillend maar op geen enkele manier meer of minder.
Na het lezen van de vraag heb ik eens heel diep nagedacht en getracht naar boven te halen wat ik voor mijn kinderen voel. Ja, ik houd enorm veel van ze en ik kan hier oprecht zeggen dat er tussen de liefde voor hun geen verschil zit. De liefde die ik voor ze voel zit zo ontzettend diep, zowel voor Milan als voor Misha, voor mij is dit bij beide gelijk... Wel grappig detail...Toen Misha werd geboren was ik oprecht verbaasd dat ze er zo anders uitzag als Milan. Milan was een heeeeel mooi poppetje toen hij geboren werd, Misha was echt zo'n opgefrommeld dikzakkie met een zware frons boven haar ogen. Ze moest echt een paar dagen ontplooien. Op de 1 of andere manier had ik verwacht dat Misha er gewoon hetzelfde uit zou zien als Milan, vond het zò raar toen ik haar in mijn armen kreeg en ze er dus heeeeeel anders uitzag Stom hè...
ik heb geen favoriet, ze zijn allebei andere persoontjes en ik heb met allebei ook een andere band... ze zijn me allebei even lief!!
Ik heb hier denk ik geen favoriet maar mijn ene dochter die krijgt bv en de andere heeft dat nooit gehad de jongste is een kroelkontje en wil veel op schoot en de oudste wil niet kroelen en nooit op schoot.