Iemand Tips?

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by Jewel22, Jan 15, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Hoi hoi

Mn dochtertje is vorige week 2 jaar geworden.. En ze is een maand lang ziek geweest.. Ziekenhuis in ziekenhuis uit en uiteindelijk een flinke koortsstuip gekregen..
    Toen ze zo ziek was wilde ze s'nachts steeds bij me in bed liggen en dat begreep ik ook heel goed en heb dat dan ook lekker gedaan.
    Alleen nu is ze weer beter en savondslaat wordt ze wakker en wilt ze persé bij me in bed.
    Als ik haar in dr bed laat liggen en haar uitleg dat ze heeerlijk in dr eigen bedje gaat slapen is het gillen net zolang tot ik haar er weer uithaal.
    Ik vind het erg moeilijk want ik vind het ook zo zielig voor haar..
    Zodra ze bij me in bed ligt slaapt ze als een roosje.
    Ik snap zelf dat het niet slim is om hiermee door te gaan en haar hieraan te laten wennen maar gevoel en verstand gaan soms helaas niet samen.
    Is hier iemand die dit herkent of enige tips heeft van hoe ik deze gewenning toch harmonieus kan omkeren.

Alvast bedankt!

2. gabje20

gabje20 Bekend lid

Jan 20, 2006
    597
    0
    0
    jaaa heel veel herkenning ! Onze dochter heeft nog nooit doorgeslapen, ook vaak ziek en 2x geopereerd (keelamandelen en buisjes) elke nacht een flesje pap en bij ons in bed/eigen bed. Ik heb inderdaad voordat ze naar bed ging heel duidelijk gezegd dat papa en mama ook slapen in de nacht en ik geen flesje pap meer heb voor de nacht..... eerste nacht ging goed helemaal doorgeslapen, 2e nacht een half uur gehuild ! daarna niks meer iedere nacht slaapt ze tot nu toe door, ik denk niet dat je er nog makkelijk vanaf komt... proberen te laten huilen en dan elke 5 minuten terug aai over de bol, kusje geven en weg lopen. Ik had ook een gang lichtje aangelaten en een t shirt waar ik in sliep bij dr neer gelegd !

Heel veel suc 6 en hopelijk slaapt ze snel weer lekker in dr eigen bedje de hele nacht !

Share This Page