mijn zoontje van 7 1/2 maand heeft voor het eerst hogere koorts (39,2). ik vind hem suf en hij ademt sneller dan normaal (jammert een klein beetje voor een hoestje als hij wakker is). ik heb zelf zoiets van ik kijk het even aan, lees ook overal dat 40 graden koorts "normaal" is voor een baby, maar volgens mijn moeder kan ik het best even de hap bellen. ik hem nog niet zo ziek heb gezien en weet eigenlijk niet wat normaal is. de vorige keren dat hij ziekjes was (minder dan dit en lagere koorts) had hij ook daadwerkelijk een keelontsteking en een oorontsteking..wanneer moet je nou bellen?(ik voel me er niet heel erg ongerust over)
Je moet bellen wanneer jij het niet meer vertrouwd! Dus heb jij zoiets van dit klopt niet dan moet je meteen bellen! Zoals men voorganger zei, beter een keer teveel bellen.
meis gewoon bellen geliijk.... als jij voelt dat het neit goed is gewoon doen mijn kleine is ook het weekend goed ziek geweest nu nog ze heeft 2 dagen 41 graden koorts gehad.. zodra ik het niet vertrouwde heb ik gebeld en best veel.... en gewoon doen als jij he niet vertrouw kan inderdaad beter veelste veel bellen dan 1 keer te weinig beterschap voor je kleine
Gewoon lekker bellen wanneer jouw gevoel dat aangeeft. Mirthe was 2 weken geleden ook ziek en heb gewoon even gebeld. Fijn om even te overleggen waar je op moest letten en wanneer evt. terug te bellen. Koorts is niet zo erg, daar liggen ze niet zo wakker van. Maar ze moeten wel goed blijven drinken en niet suf worden.
ok, bedankt.. hij ademt zo snel, maar dat zal wel bij de koorts horen. mijn vriend komt zo thuis en dan overleg ik even. best lastig vind ik, om in te schatten wanneer je nou moet bellen.
gewoon bellen als je gevoel zegt dt gaat niet goed... misschien helpt zetpilletje wel.. dan kan hij hopelijk rustig slapen beterschap he vor je kleine en een dikke kus dat hij maar snel beter mag worden
Ik ook... Zielig he! als ze zo ziek zijn? Je moedergevoel vertelt het je wel wanneer je moet bellen. Jij kent je kleine het beste en je weet instinctiefmatig wanneer het niet goed is. beterschap voor de ukkepuk