Meerdere malen rekbaar slijm?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door engel1234, 30 sep 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. engel1234

    engel1234 Lid

    5 apr 2019
    63
    46
    18
    Vrouw
    Hallo allemaal,
    Ik ben weer eens een beetje in de war wat betreft mijn cervix-slijm. Precies twee weken geleden had ik overduidelijk vruchtbaar slijm en voelde ik de pijn die ik altijd voel voor mijn eisprong. We hebben toen seks gehad. Maar toen kreeg ik 5 dagen daarna opeens weer een paar dagen vruchtbaar slijm (Toen ook wat steekjes maar anders dan rond eisprong). Toen een aantal dagen droog, toen veel plakkeriger, totaal niet rekbaar witte afscheiding en nu vandaag opeens wéér een hele hoop rekbaar slijm? Ik begrijp er echt niks van. Zou het kunnen dat mijn eitje telkens probeert te springen, het niet springt en mijn lichaam het gewoon nogmaals probeert? Ik wil (nog geen) zwangerschapstest doen omdat ik het voor nu liever gewoon laat gebeuren zoals het gebeurt. Heb er geen controle over, maar ben wel benieuwd of er meer mensen zoiets dergelijks ooit gehad hebben? (Heb voor de zekerheid nu ook weer seks gehad, overigens gewoon omdat ik er zin in had hoor haha). Ik krijg voordat ik ongesteld wordt meestal juist hele waterige, witte afscheiding, niet dit super elastische spul!
     
  2. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Dat zou kunnen ja, heb ik regelmatig gehad.. maar het hoeft niet, dus denk dat het toch nog even afwachten is, wel goed dat je er in ieder geval voor de zekerheid nog even gebruik van maakt
     
  3. engel1234

    engel1234 Lid

    5 apr 2019
    63
    46
    18
    Vrouw
    Thanks voor je reactie! Ja heb ook wel eens eerder gehad dat mn cyclus nou eenmaal wat langer was. Meer meestal na het zien van rekbaar slijm krijg ik wel altijd mn menstruatie. Maar goed wacht het maar gewoon af :) kan waarschijnlijk nog alle kanten op dus wil daarom ook nog niet testen.
     
    Orchid24 vindt dit leuk.
  4. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    ja spannend! Ik hoop goed nieuws voor je!
     
  5. Vintage35

    Vintage35 Bekend lid

    7 mei 2015
    907
    885
    93
    Misschien zouden ovulatie testen je wat meer duidelijkheid kunnen geven.
     
  6. engel1234

    engel1234 Lid

    5 apr 2019
    63
    46
    18
    Vrouw
    Ja als dit volgende maand weer zo gaat ga ik daar op een gegeven moment wel over nadenken. Heb zelf eigenlijk sterk het gevoel dat ik nu pas mn eisprong heb.
     
  7. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Je gevoel heeft het vaak goed!
     

Deel Deze Pagina