Hallo Vandaag voor echo geweest. Helaas een vruchtzak die de gyn te klein vindt 20mm. Een dooierzakje was wel te zien. Maar geen vruchtje en geen hartaktie. Dat had de gyn graag gezien. Hij is niet positief wel mag ik volgende week terug komen. Sinds 2 dagen voel ik me erg ziek. Enorm misselijk niet normaal meer. Eerst had ik nog hoop langzaam dringt het door. En je leest wel positieve verhalen, maar wil mezelf ook geen valse hoop geven. Begin ineens van alles te voelen rug die trekt. En ben erg bang voor wat komen gaat. Alles zag er zo mooi uit. Mooie testen die knalden er gewoon over. Een enorm stijgend HCG van 130 binnen 5 dagen naar 1407. En nu.................. Ik weet het gewoon niet meer hoe kom ik die week door. Ben echt kapot nu. En die misselijkheid is gewoon heel erg voel me echt heel ziek. Wie heeft tips
je kunt eigenlijk niks meer doen dan afwachten... tis zo moeilijk allemaal. De dingen die je voelt kan ook van spanning enz zijn, hoeft niet meteen te betekenen dat het mis is?? Ik zou proberen iig niet veel andere verhalen meer te lezen, want in zulke situaties is het vaak 50/50 hoe het gaat.
Ik begrijp je helemaal meid. ik had ook in maart een leeg vruchtzakje bij 8wk zwangerschap. had je een inwendige echo of uitwendig? ik heb namelijk woensdag een uitwendige echo gehad en er was een vruchtzakje te zien met zwangerschapsring en een inimini puntje (het vruchtje) Volgens de berekening van mijn vk was ik toen 5wk en 6dg zwanger..(niet gemeten maar berekend) Volgens mijn berekening 6wk zwanger. ik zou je ook niet te gek maken want lees vaker zo een verhalen en dan blijkt later wel een kloppend hartje te schitteren! Heel veel sterkte in deze onzekere periode!
Tja meid, hier eigenlijk geen tips. Het is gewoon overleven nu. Probeer zoveel mogelijk afleiding te zoeken overal. Sterkte.
Hallo ben vandaag bij de Dokterswacht geweest en die hebben een blaasontsteking gevonden. En wilde ook dat de gyn mee keek ze vertrouwde het niet helemaal. Dit was een ander ziekenhuis dan gister. De gyn van gister is ook nog niet klaar met mij. Hij heeft me echt verteld gister dat hij niet positief was. Dat de kans groot zou zijn dat het mis zou gaan. Dat was hij zag niet bij de termijn zou horen. Zowel persoonlijk als telefonisch. Vandaag een andere gyn nam de tijd was heel aardig. En tot onze verbazing klopte het hartje gewoon. Ze was heel positief alles zag er goed uit. Kuur gekregen voor blaasontsteking en 4 juni terug komen. Het andere ziekenhuis bel ik af heb ik totaal geen vertrouwen meer in. ben de hele nacht in de weer geweest. Was erg verdrietig en alles is gewoon goed. Maar ontzettend kwaad op de gyn van gister hij was ook zooooooo nors. Mijn man vond hem ook niet aardig. Ja en wat moeten we ermee verder denk niet dat je heel veel meer kan dan het melden. Ik ben opgelucht we krijgen een kindje.
Geweldig!!!! Ik zou me niet te veel meer bezig houden met die andere gyn, dan misschien een klacht insturen. Ik zou me vooral lekker gaan richten op je beebje in je buik.
Jeetje wat een verhaal! Wat fijn dat het nu goed is! Geeft aan dat je dus kennelijk niet moet neerleggen bij wat 1 gyn / echo zegt! Dit soort verhalen onthoud ik goed, bedankt voor het delen! Geniet van je zwangerschap!