Hoi meiden, Ben me net rot geschrokken. Ik ben 4,5 wkn zwanger. Dus echt pas net. Nou ging ik net naar het toilet en bij t afvegen zat er bloed aan t papier. Heel weinig, het was ook geen helder bloed maar meer donker roze afscheiding. Het viel me vandaag wel al op dat mijn klachten minder waren als gister. Totaal niet meer misselijk, wel nog buikpijn. Wat denken jullie, adertje gesprongen door t persen of toch een vroege miskraam? Groetjes jupke
Hey meis, Wat een onzekerheid en narigheid he? Ik heb al een week bruinverlies en mijn vk heeft me op het hart gedrukt dat ik me echt zorgen moet gaan maken als het veel helderrood bloed is en ik ook pijnlijke krampen krijg. Ik zou morgen je vk even bellen! Groeten Eliz
Moeilijk te zeggen...ligt er ook aan hoe het nu verder gaat... Het kan idd makkelijk een gesprongen vaatje zijn......ook een begin van een vroege miskraam. Als het hierbij blijft zal er vast niks aan de hand zijn, het moet niet erger worden en doorzetten. Ik heb een paar dagen helder bloedverlies gehad en totaal geen krampen en toch was het blijkbaar een miskraam. Dus je hoeft niet perse ook krampen te krijgen. Hoe is het nu?
Ik wil je geen angst aanjagen, maar zo begon het bij mij ook... Eerst roze afscheiding bij het afvegen en dat resulteerde later in een vroege miskraam bij 4 weken en 4 dagen. Ik had eerst geen buikpijn en toen de buikpijn 's avonds kwam begon ook het echte bloeden. De andere zwangerschapssymptomen die ik had verdwenen in de dagen erna. Als ik jou was zou ik contact opnemen met je verloskundige voor de zekerheid.
kan ook nog van de innesteling zijn. Kijk maar eens wat hier staat (bij week 7! en jij zit nog maar op 4,5 dus probeer je niet teveel zorgen te maken - makkelijker gezegd dan gedaan, dat weet ik, want ik heb het ook gehad bij ruim 5 weken en maakte me toen ook zorgen, terwijl we vanmorgen kloppend hartje hebben gezien!) Hou moed! 7 weken zwanger | Brabbels Licht bloedverlies - Het kan zijn dat je nog steeds heel af en toe wat bloed verliest. Dit kan oud bloed zijn, van de innesteling enkele weken geleden. Oud bloed ziet er bruiner uit dan nieuw (rood) bloed. Vaak gaat het dan om enkele druppeltjes bloed. Als je meer bloed verliest, is het altijd verstandig contact op te nemen met de huisarts, verloskundige of gynaecoloog.
Heb de vlk gebeld maar die kon niet veel voor me doen. Heb een afspraak voor 9 januari voor een vroege echo dus tot dan is het wachten Geen bloedverlies meer gehad gelukkig, maar ook niet echt klachten. Test was positief en iets duidelijker als maandag maar toch nog vaag. Voel me zo onzeker!
joh, een beetje bloed hoeft echt niet erg te zijn! Dat gebeurt veel vaker, zonder dat er iets aan de hand is. Zolang het maar niet overgaat in hevig vloeien en buikkrampen.
Sorry ben ik het niet mee eens.....ik zei dit hiervoor ook altijd maar heb nu zelf ervaren dat het niet nodig is om hevig te vloeien en krampen te krijgen... Ik had bloedverlies maar nooit zoveel als mijn normale ongi en totaal geen krampen en toch was het gewoon een mk. Nu is er echt verschil in een beetje bloedverlies na een grote boodschap of bv sex....dan kun je dat idd gewoon wel eens hebben. Maar dan blijft het ook bij wat roze rood bij afvegen. Ook heb ik erg vaak verhalen gelezen van vrouwen die wel veel bloedverlies hadden ... Stolsels....en krampen en uiteindelijk was alles gewoon hartstikke in orde. Het kan gewoon alle kanten op......
Is ook niet leuk.... Je zou idd kunnen doortesten en kijken of je hcg wel mooi oploopt....maar dan heb je nog geen zekerheid want ook als het misgaat kan een test duidelijker worden. Het enige wat je kan doen is afwachten......en dat is verschrikkelijk ik weet het. Hou rekening met beide kanten. Maar als het nu alweer gestopt is zit het vast wel goed Bij mij hielp het pas op na een paar dagen......
Tja Lov23, hoe verdrietig ik het ook voor je vind, dat was ook wat mijn vk tegen mij zei. En op zo'n moment wil je je daar gewoon liever aan vasthouden.
Ben al lang blij als jullie reageren hoor. Goed of slecht nieuws. Maak me nu eerlijk gezegd niet zo'n zorgen om het bloed. Ben wel bezorgd omdat de test nog steeds vaag is en mijn kwaaltjes duidelijk verminderen. Heeft iemand daar ervaring mee?
Kwaaltjes kunnen idd gewoon minder worden dat maakt niks uit......dat schommelt heel erg altijd. Maar testjes horen wel duidelijker te worden.....heb je iedere keer dezelfde gebruikt?
Nee, ik heb afgelopen maandag en vandaag dezelfde test gebruikt. Die van vandaag was wel iets duidelijker maar nog erg vaag. Bij mijn zoontje was de test meteen heel duidelijk. Nu duurt het langer en dat maakt me erg bang. Of is het helemaal niet zo dat een test vrij snel heel donker moet zijn?
Dit zijn allebei testen van vandaag. Moeilijk op de foto te zette. Camera van mijn telefoon is niet geweldig Hmm, geprobeerd maar lukt niet met mn telefoon
Heb ze nu in mijn fotoalbum staan. Allebei van vandaag. Moet er wel bijzeggen dat ze in het echt duidelijker zijn. Op de foto kun je nog twijfelen of je wel n streepje ziet.