Hoe snel na miskraam weer zwanger?

Discussie in 'Miskraam' gestart door leolientje, 28 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. leolientje

leolientje Actief lid

7 aug 2011
    442
    0
    0
    NULL
    Gorinchem
    Hoi meiden,

Ik heb 31 dec een vmk gehad en volgens de vk konden we gewoon meteen weer verder. Zit nu (als mn cyclus niet van slag is) 1 a 2 dagen voor NOD en vandaag negatieve test (CB digi)..

Hoe snel waren jullie na mk weer zwanger? Ik weet dat de kans niet heel groot is dat het meteen weer raak is, maar je hoopt het stiekem toch een beetje..

2. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ik heb 2 mk's gehad en 1x gecuretteerd,beide keren na 1 menstruatie weer zwanger.
    Na de curettage wilde ik er wel meteen voor gaan maar tijdens mijn ovulatie had ik nog steeds bloedverlies en dan mag je geen sex hebben ivm infectiegevaar.

Sterkte en succes!

3. Arma86

Arma86 Niet meer actief

Hier gelijk na vroege miskraam weer zwanger geworden. Het kan dus wel:D

4. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Zie mijn onderschrift :(

Hoop dat jij meer geluk hebt! Sterkte

5. leolientje

leolientje Actief lid

7 aug 2011
    442
    0
    0
    NULL
    Gorinchem
    thnx meiden! Geeft weer een beetje hoop dat het toch snel weer gaat lukken :)

Pff wordt gewoon gek van dat wachten, zoals iedereen hier hahaha

Jullie gefeliciteerd nog he? Gaat het goed allemaal?

6. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.539
    422
    83
    Zuid-Holland
    2x meteen weer zwanger en 1x duurde het een half jaar.

7. leolientje

leolientje Actief lid

7 aug 2011
    442
    0
    0
    NULL
    Gorinchem
    sorry ik zag jou berichtje net pas.. was niet zo bedoeld!

8. leolientje

leolientje Actief lid

7 aug 2011
    442
    0
    0
    NULL
    Gorinchem
    jeetje wat een historie heb jij! :(:( ben er gewoon een beetje stil van.. sterkte met alles!

9. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Na mijn ma van 10 weken ben ik meteen weer zwanger geworden.

10. Veer3

Veer3 Bekend lid

15 dec 2013
    805
    16
    18
    Ik was zwanger in de 2e ronde, werd een miskraam (gecuretteerd) en daarna in de 3e ronde zwanger geraakt en weer miskraam (en gecuretteerd), toen in de 4e ronde zwanger geraakt.. En dat is m'n oudste zoon!

11. Blaadje

Blaadje Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.748
    223
    63
    Hey Leolientje,

Ik ken je nog van je andere berichten, ik heb n miskraam gehad op 30 december en ik denk ongeveer 2 weken geleden mn eisprong te hebben gehad.
    Om teleurstelling te voorkomen test ik pas zaterdag, ik wil gewoon echt geeeen negatieve test, dus nu eerst maar is afwachten of ik ongesteld word in de komende dagen.

T is toch weer spannend hoor.
    Ik hoop voor jou dat t toch nog raak is! weet je zeker wanneer je je eisprong hebt gehad?

12. leolientje

leolientje Actief lid

7 aug 2011
    442
    0
    0
    NULL
    Gorinchem
    Hey Blaadje,

Ja ik herinner me jou ook nog.. hoe gaat het met je??

Pff nou ik weet het niet helemaal zeker, dus eigenlijk kan het nog alle kanten op. Vanmorgen negatieve test dus daar wordt je inderdaad niet blij van!

Na die mk wil ik alleen nog maar meer een kindje, heb jij dat ook? Heb ook echt een behoorlijke dip nu, al voelde ik me wel weer goed en had ik er weer zin in!

Ik wacht nu ook tot zaterdag, dan doe ik met je mee mocht er nog geen ongi zijn..

Ik duim voor je!!

13. leolientje

leolientje Actief lid

7 aug 2011
    442
    0
    0
    NULL
    Gorinchem
    Nou ik ben inmiddels ongi.. wel balen maar aan de andere kant wel mooi op tijd.. pff op naar de volgende ronde dan maar..

14. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Arggg balen!!!:(

15. Blaadje

Blaadje Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.748
    223
    63
    He balen meid! Je hoopt toch dat t direct weer raak is.

Ik heb dat ook hoor dat ik gewoon NU weer zwanger wil zijn, de weken duren nu allemaal zooo lang.
    Misschien test ik morgen wel alvast, ik ben dr zo zenuwachtig van...

16. winky

winky Bekend lid

12 mei 2013
    665
    0
    0
    Hier in de 3e ronde weer zwanger

17. Pianootje

Pianootje Actief lid

19 dec 2013
    279
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier op oudjaarsdag een miskraam gehad (6 weken) en volgens mij ben ik alweer zwanger. Ik durf nog niet te testen, net zoals jij Blaadje, om teleurstelling te voorkomen. Maar ik weet van vorige keer ook dat ik zo enorm blij was toen ik een positieve test in mijn handen had. Dus weet het nog niet. Gister had ik ongesteld moeten worden en is niet gebeurd.
    Wel lastig, want ik voel echt weer de dingen van mijn vorige zwangerschap, maar hou toch in mijn achterhoofd dat het ook weer mis kan gaan. Maar je doet er toch niks aan.
    En testen jullie echt met ochtendurine? Heb ook al meerder keren gelezen dat urine van later op de dag een duidelijkere test gaf. En ik heb mijn laatst test van mijn vorige zwangerschap in de avond gedaan en die was behoorlijk duidelijk. Weet dus niet zo goed wat ik moet hahah.

Oja, en ik herken me er ook helemaal in dat echt zo snel mogelijk weer zwanger wil zijn. Je hebt er toch een beetje van geproefd en je beeld gemaakt van hoe het zal zijn.

18. Budgie

Budgie Fanatiek lid

8 feb 2013
    1.721
    8
    38
    Zelf een miskraam gekregen in april 2013 (uk was gestopt bij 8w6d, kwam ik bij de 12w echo achter..). Ik volg een opleiding dus wilde sowieso "niet" zwanger worden voor de zomervakantie. Vanaf juli weer serieus ervoor gegaan en in oktober een positieve test!

Dat gevoel van nog liever een kindje willen na de miskraam herken ik hier ook.. Iedereen in mijn omgeving raakte zwanger en had een kleine en ik kreeg een miskraam.. En ik ben zo gezond, rook/drink/gebruik niet etc.. Vooral veel onbegrip van m'n vriend die er helemaal niets van snapte..

Nu alweer bijna 19w zwanger, de tijd vliegt :D. Hopelijk hebben jullie ook snel (weer) een positieve test in handen!

19. Blaadje

Blaadje Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.748
    223
    63
    Helaas vanmiddag ongesteld geworden:(
    Bah wat balen zeg. Vol goede moed op naar de volgende ronde.

20. Koekepeertje

Koekepeertje Actief lid

18 nov 2013
    128
    0
    0
    NULL
    NULL
    Herken het precies zo! Bij mij kwam de miskraam een weekje later dan bij jou en ik zat toen op 6,5 week. Je hebt een beeld gevormd van de toekomst en van wat er het komende jaar dan gaat volgen (laatste Kerst met z'n tweetjes, dachten we) en dan valt dit alles in elkaar..
    Wat spannend dat jij dezelfde dingen voelt als de vorige maand! Dat is hoopgevend lijkt me.
    Te vroeg testen vind ik ook altijd erg naar. Menstruatie die doorbreekt is al confronterend genoeg, een negatieve test vind ik persoonlijk nog veel naarder.
    Zou sowieso pas vanaf je NOD testen. Is die nu al?

Deel Deze Pagina