Ha dames, Even van me afschrijven hoor. Ik ben trotse moeder van een meisje van 10 maanden. Ik zit nog steeds op een roze wolk en ze is al bijna een jaar. Man wat gaat dat hard! We raakten vrij snel zwanger destijds, na 4 rondes. Nu zijn we in ronde 3 voor een tweede. Ik zou zoo graag weer zo'n klein hummeltje in mn armen willen sluiten (hoe hard ik tijdens de bevalling ook riep dat er nooit een tweede zou komen haha). Ik ben heel benieuwd of we weer zo snel zwanger mogen raken of dat het nu langer duurt. Ik weet dat ik het los moet laten maar ik ben er best veel mee bezig! Vooral nu op t wachtbankje... Meer dames?
De titel is er een die helemaal op mij van toepassing is. Enig verschil is dat wij helaas nog niet bezig zijn voor een 2e. Ik wil zo ontzettend graag! Liever gisteren dan vandaag. Mijn man wil echt wachten tot januari. Hij wil volgend jaar goed op vakantie (deze vakantie zouden wij vorig jaar doen, maar toen bleek ik dus hoogzwanger in de zomer). Dus we hebben gezegd januari, want dan zou ik uitgerekend zijn in september. (We (eigenlijk mijn man) willen minimaal 2 jaar tussen de kinderen hebben en ons zoontje is van augustus) Nou, mooi fout berekend dus! Zwanger in januari = uitgerekend in oktober. Dus in principe zouden wij er in december voor mogen. Maar mijn man houdt voet bij stuk. Januari is januari. En ik vind het maar oneerlijk. In december beginnen zou 1 extra ronde zelf proberen betekenen. Ook al is de kans op spontaan nihil, maar het zou mooi zijn als het lukt toch. Ondertussen durf ik niet meer over het onderwerp te hebben. Bang weer gekwetst te worden. Ondertussen veel zwangeren om mij heen, en ook veel van mijn zwangerschapsgroepje die ik hier heb getroffen. En ja, dat doet soms best wel pijn. Ik wil ook zo graag! (En als wij er voor gaan is er dan inderdaad nog de vraag, lukt het überhaupt en zo ja, hoelang doen wij er deze keer over?)
Hee Papillons, Dat lijkt me moeilijk zeg, als je daarover niet echt op 1 lijn zit met je man. Misschien op een goed moment (timing is altijd zooo belangrijk haha) toch nog eens aankaarten en vragen waarom hij zo vasthoudt aan die januari? Het lijkt wel of iedereen ineens zwanger is he als je het zelf graag wilt!
Hier net zo. Helaas zijn wij al wat langer bezig. Lopen sinds deze cyclus voor de eerste onderzoeken in het ziekenhuis. Gelukkig bij vriendlief alles in orde, ik ben nog niet klaar met mijn onderzoeken. Wij hebben al een kleuter dus het leeftijdsverschil wordt steeds groter en groter. Erg frustrerend soms! Je wilt zo graag maar het lichaam laat je voor je gevoel in de steek. Hier ook om me heen veel zwangeren en dat steekt soms behoorlijk. Waarom wij niet, denk ik dan. Lastige periode soms pff!
Moeilijk zeg Proudmama! Spannend.. hopelijk komt er niks uit de onderzoeken en is het 'gewoon ongeluk'. Hoe lang wachten jullie al op een tweede?
Hihi wat grappig, hier gaat het net zo. Alleen gaan wij niet voor een 2e maar 3e. Maar wij wachten ook op januari ivm vakantie.. maar wachten duurt lang pff
Jup hier ook, dochter in 2 rondes Nu sinds december bezig, in september ronde 9 zwanger maar miskraam en nu net ongesteld geworden na de 2e ronde na de miskraam
He!! Je verhaal klinkt heel heel erg bekend wij hebben een dochter van 10 maanden en gaan de volgende ronde van start! Ook ik heb heel hard geroepen, dit noooit meer. En voila ik wil weer♡♡♡ Vind het weer zo ontzettend spannend!! Kan niet wachten tot het weer zover is!
Hier ook een dochter van 10,5 maand en kriebels! Ik geef nog borstvoeding en heb daardoor nog geen cyclus, maar zijn sinds deze week wel weer zonder anticonceptie aan het proberen. Ik heb wel enorme kriebels, maar sta er ergens ook wel relaxed in. Ik vind het niet heel erg als het nog even duurt, omdat ik mijn dochter nog voed.
Hier ook bezig voor de tweede. Bij de eerste in ronde 5 raak. Nu vanaf februari bezig... 4e ronde zwanger maar hele vroege miskraam geworden. Nu alweer in ronde 8 na mk. Iedere maand denk ik en nu ga ik het loslaten en na mijn ei voel ik toch weer van alles en ben ik op 10 dpo alweer met de testen bezig. Ik word gek van mezelf!
Wat vervelend dat je dan nu zo lang wacht! Heel herkenbaar dat je lichaam je voor de gek houdt. Dat loslaten is makkelijk gezegd maar zoool moeilijk!
Wat mooi dat je je kleine nog voedt! Ik vond t ook heel mooi om te voeden, helaas wilde ze na 7 maanden niet meer. Fijn dat je er verder nog relaxed in staat.
Gezellig hier! Wat knap dat je nog steeds voedt niennientje! Mooi hoor. @angel, Balen dat je al een tijd aan het wachten bent ik duim voor je dat het snel raak mag zijn! Ik had vandaag vruchtbaarslijm..moet zeggen dat de verleiding wel heel groot is om nog er gewoon voor te gaan. Maar ik blijf toch vast houden aan mijn principes
Emy, Dankje! 7 maanden is ook al heel wat, mag je trots op zijn Dankje Pioenroos. Voor mij is het eigenlijk heel normaal geworden dat ik nog voed haha. Ook juist wel lastig ivm een tweede, omdat ik het ook lastig vind om afscheid te nemen van het voeden. Hopelijk kan ik in mijn zwangerschap nog even doorgaan. Ik ga sowieso niet stoppen voor een menstruatie, we zien wel wanneer die weer komt. Of niet en gelijk de eisprong goed benut haha. Wat is de reden dat je nog perse een ronde wilt wachten eigenlijk?
Ik had zaterdagavond een positieve ovulatietest. En nu heb ik lange slijmerige draden (sorry voor de details). Is dat dan nog steeds vruchtbaar slijm? Nee toch?
Ha dames, Hoe is het met jullie? Hier gisteren een negatieve test en vandaag een bruine veeg. Volgende week dinsdag is mijn NOD. Is het mogelijk dat de bruine veeg innestelingsbloeding was? Ik blijf hoop houden...maar waarschijnlijk zit ik mezelf voor de gek te houden...
Wat een herkenning! Nadat ik gestopt was met de bv (7mnd) hebben we het voor het eerst over een tweede gehad. Niet actief mee bezig geweest, maar toch verrassend genoeg direct zwanger, helaas mk bij 7wkn. Het blijft kriebelen dus we gaan er voor! Grappig om te lezen dit