Hi allemaal, Gister was mijn NOD en s ochtends had ik wat roze/bruin afscheiding. Heel weinig en niet tampon waardig. Gisteravond zo goed als over en vandaag helemaal niks noppes nada. Heel apart.. Normaal gesproken is het op NOD altijd een vloedgolf en zelden roze/bruine afscheiding vooraf. Op 4 en 5 april had ik een duidelijke knallende positieve ovutest en op die dagen ook inseminatie gedaan (donor). Dus ik weet zeker dat mijn ei is geweest. Gister precies 14 dagen na positieve ovutest. Normaal gesproken dan altijd ongesteld maar nu is het nergens te bekennen. Iemand hier ervaring mee? Late innesteling? Ik snap het eventjes niet meer..
Hoi Debby, Een eisprong vindt meestal plaatst tussen 12-48u. Als je je eerste positieve ovulatietest had op 4 april, dan ben je vandaag vermoedelijk 14 dpo. Als je zwanger zou zijn, zouden de mééste testen dit nu al wel aangeven, maar in principe 'mag' je zogezegd pas testen als je overtijd bent. Dus ik zou zeggen, het kan nog... zoals je al zei, als je een wat latere innesteling hebt gehad, zou het kunnen dat jij pas later positief test. Spannend! Heb je een foto van je test? Ben je zeker dat deze negatief is?