missed abortion

Discussie in 'Miskraam' gestart door makey, 18 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. makey

    makey Fanatiek lid

    16 feb 2006
    1.999
    0
    0
    ik ben vandaag bij het echocentrum geweest voor mn eerste echo (11wkn en 3dgn) helaas was t vruchtje niet verder gaan groeien na 6weken en geen hartje te zien. :(
    nu kan ik dus wachten tot de natuur zn werk doet of curretage wie heeft hier ervaring mee?????
    ik wacht liever af tot de natuur zn werk doet maar zijn hier grote nadelen aan verbonden ???? of curretage wie kan me helpen
     
  2. Ooievaar

    Ooievaar VIP lid

    22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Ach meis wat vreselijk!
    Heel veel sterkte in ieder geval en doe het rustig aan..
     
  3. Kathy

    Kathy VIP lid

    22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Ik heb er geen ervaring mee, maar wens je veel sterkte toe met dit verlies!

    Liefs kathy
     
  4. patricia240477

    patricia240477 Fanatiek lid

    20 feb 2006
    1.232
    0
    0
    spijkenisse


    Heb zelf geen ervaring in, maar als je in menu onder het kopje zoeken het woord curatage intikt dan heb je kans dat daar een antwoord voor je bijzit.

    Sterkte meid, ik hoop voor je dat het via de natuurlijke weg kan!

    gr. Patricia
     
  5. keizerin

    keizerin Niet meer actief

    O wat vreselijk :(
    Heel erg veel sterkte :(
     
  6. patje

    patje Fanatiek lid

    17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    Wat een vreselijk bericht meid, ik wil je heel veel sterkte wensen.
     
  7. charissa1979

    charissa1979 Fanatiek lid

    19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Heel veel sterkte Meid, wat een naar bericht zeg
     
  8. lisa84

    lisa84 Actief lid

    20 dec 2005
    319
    0
    0
    moeder, vrouw, werknemer
    Almere