Hallo allemaal, Ik ben op dit moment erg zenuwachtig en verdrietig. Gisteren begon ik bruin bloed te verliezen. Vandaag ineens veel rood bloed met stolsels. Wanneer ik afveeg papier vol met bloed. Ik ben bijna 6 weken zwanger. Mijn vraag aan jullie...wat is jullie ervaring? IK heb (nog) GEEN kramp. Hadden jullie krampen? Ik werd wel wakker met hoofdpijn. Ik heb de verloskundige gebeld en ik moet wachten tot maandag voor een echo. Ik ziet hier huilend achter de computer.
He bah wat naar nieuws. Klinkt niet goed meid. Je kan ook zo weinig doen, helaas afwachten tot maandag. Heel veel sterkte. Tijdens mijn eerste zwangerschap heb ik ook veel bloedverlies gehad. Stolsels en helder rood bloed. Na twee dagen echo gekregen en bleek er nog een vruchtje te zitten. Ik had geen kampen. Het kan dus best goed gaan maar met veel bloed en stolsels is de kans heel klein dat het nog goed zit.
Bedankt voor je reactie. Mijn man en ik denken inderdaad dat het misgegaan is. Maar wij HOPEN dat het toch iets anders is. Je bent zo machteloos....het wachten is verschrikkelijk! Wil NU een echo om te kijken of er een hartslagje is oid.
Klinkt niet goed De 1e keer verloor ik ook een beetje bloed, maar het hartje klopte gewoon nog op de echo. De dag na de echo kreeg ik pas krampen en verloor ik het vruchtje. Heel veel sterkte!
Ik heb bij de vroege miskramen voor de 8 weken nooit geen krampen gehad dus ben bang dat het niet goed zit. Veel sterkte en ik hoop voor je dat je maandag toch nog goed nieuws krijgt, maar zou niet teveel hoop hebben.
Oh wat rot zeg! Ik heb geen krampen gehad, geen stolsels en toch was het foute boel. Ik duim voor je!
Het klinkt niet goed maar het kan alle kanten opgaan. Even de echo afwachten, je weet maar nooit. Ik heb zelf maar minimaal bloed verloren, waarschijnlijk een van de twee vruchtjes van een tweelingzwangerschap die het niet redde. Helaas is het uiteindelijk ook fout gegaan met het andere vruchtje. Maar er zijn ook mensen op het forum die veel meer bloed verloren en nog wel zwanger zijn. Dus tja, je kunt het niet weten. Hoop mag er altijd zijn!
Ik heb helaas net met 15 weken een miskraam gehad en totaal geen krampen. Soms weet je het gewoonweg niet. Ik hoop voor een wonder voor je!
Hallo dames, We weten nu eigenlijk wel zeker dat ik een miskraam heb gehad. Op dit moment buikpijn heeeel veel bloedverlies. Wanneer ik op de wc zit stroomt het er gewoon uit. We zijn verdrietig en hebben het net onze zoon van 8 verteld en uitgelegd. Morgen wordt ik gebeld door verloskundige voor een echo...is dit nog nodig? Volgens mij wel toch om te kijken of je baarmoeder schoon is? Bedankt voor jullie reacties en veel succes allemaal.
He wat een ellende Toch wil ik zeker ook mijn verhaal even doen. Ik stond met 12 weken op met hele heftige bloeding. Helemaal in paniek, de verloskundige zei dat het nog alle kanten op kon zolang ik geen stolsels verloor. Een uur later vielen de stolsels van een paar centimeter letterlijk op de grond. Ik heb ook heel erge buikkrampen en vooral rugkrampen gehad. Ik mocht pas die middag laat naar het ziekenhuis voor een echo. Aangezien we allemaal dachten dat het fout zat kon ik het ook niet geloven dat de gyn begon over een kloppend hartje. Na nog een paar dagen wat licht bloedverlies en ruim anderhalve week buikpijn weten we eigenlijk niet wat het is geweest. Moraal van het verhaal is dat de kans groot is bij dit soort dingen dat het fout gaat, maar dat de wonderen de wereld zeker niet uit zijn. Juist doordat ik die dag ook het internet opging was ik er van overtuigd dat het mis was maar dames, dit hoeft dus niet altijd zo te zijn!! Ik wens jou heel veel sterkte en ik wil je zeker geen valse hoop geven.....