onzeker

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door oxbow, 10 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. oxbow

oxbow Niet meer actief

Deze zwangerschap zo onzeker als het maar kan en al heel wat testen versleten.
    Zo ookd e digitale met concept indicator, wat heb ik een hekel aan die dingen want die maken me ook niet zekerder.
    Het is mijn vierde kindje en je weet dus ondertussen wat je allemaal te wachten staat, maar ik kan het maar niet uit mijn hoofd zetten dat het misgaat.
    Heb verleden week woensdag op 4 weken en 1 dag (heb mijn eisprong gevoeld, maar dan zou mijn cyclus 27 dagen zijn) getest en toen verscheen er 1-2 weken, nu dinsdag weer getest en toen verscheen er 2-3 weken, nu heel stom vandaag weer hetest en gehoopt dat er 3+ zou verschijnen, want dat zou me rustiger maken, maar weer 2-3 wat ergens logisch is,w ant het hcg verdubbeld om de 48-72 uur.
    Dus eigenlijk helemaal neit raar.
    Maar ik ben nu dus helemaal bang dat het misgaat.
    In nederland trekken ze geen bloed voor je HCG dus het is echt afwachten to 8 december voordat ik mijn eerste echo heb.
    Ook heb ik vrijwel geen symptomen, terwijl ikd at bij de andere 3 al wel had met 5 weken zwnagerschap.

Ikw eet dat de eerste weken onzeker zijn voor iedereen, maar ik rkijg het gewoon iet uit mijn hoofd dat het misgaat en waarom??
    Ik kan daar geen antwoord op geven

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi

natuurlijk is het weer spannend allemaal die eerste periode.
    Probeer het toch uit je hoofd te zetten, vertrouw op je lichaam en in je zwangerschap. Je hebt altijd verreweg de meeste kans dat het wel goed gaat! Het bloed afnemen is ook geen zekerheid hoor. Het heeft geen zin om die testen te blijven doen, dat geeft ook geen zekerheid. Probeer gewoon geduld te hebben tot je echo. Focus op andere dingen, zoek wat afleiding. Succes!

Mirjam

3. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    oja, het wel of niet hebben van symptomen zegt verder niets. Dat kan ook heel erg verschillen per zwangerschap!

Mirjam

Deel Deze Pagina