Meerdere miskramen

Discussie in 'Vlindertjes tot 16 weken' gestart door Meizel, 9 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marliesss

    Marliesss Lid

    21 aug 2014
    67
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ha Madelein, wat vreselijk dat je naast 2 miskramen ook nog een kindje met 18 weken bent verloren! Ik zie ook staan dat je in oktober start met IUI. Waren je zwangerschappen op de natuurlijke manier tot stand gekomen? Of maakte je toen ook al gebruik van IUI. Ik hoop in ieder geval voor je dat het snel weer bij je mag lukken! Start je je IUI in het buitenland of hier?
     
  2. El85

    El85 Nieuw lid

    1 sep 2014
    4
    0
    0

    @Meizel
    Wij zijn nu een jaar bezig. Vorig jaar augustus gestopt met anticonceptie.
    In februari eindelijk een positieve test, we vonden het toen al lang duren, erg ongeduldig ;) helemaal blij natuurlijk. Helaas drie weken later een miskraam. De maand erop was het direct weer raak, weer blij maar wel veel voorzichtiger in je blijdschap. En helaas een week later ging het weer mis.
    De huisarts gaf bij ons ook aan, wel heel positief dat het twee keer gelukt is, ik begrijp die reactie wel, maar zo voelt het niet. Ja, het is twee keer gelukt, maar we staan nog wel met lege handen...
    Wij gaan volgende week voor het eerst naar de gynaecoloog. Ben er wel geweest om na de mk te kijken of alles schoon was. Toen zag alles er goed uit, geen obstakels die een zwangerschap in de weg zouden kunnen staan.
    Ben heel benieuwd wat we volgende week te horen krijgen.. Stollingsonderzoek heb ik al via de huisarts gehad, dat was allemaal goed.

    Wij zijn zeker nog aan het proberen, elke maand dat het niet lukt erg verdrietig. Als het wel zou lukken zou ik het denk ik wel moeilijk vinden en erg onzeker zijn. Waarschijnlijk komt de echte blijdschap pas na twaalf weken...

    Hoe vinden jullie je afleiding? Ik vind het erg moeilijk om er niet constant mee bezig te zijn, ook al weet ik dat het niet goed is..
     
  3. Marliesss

    Marliesss Lid

    21 aug 2014
    67
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik ben nu 2 jaar bezig. Ik volg een traject in het ziekenhuis en heb 2 misrkamen gehad. Ik vind het als ik zwanger ben moeilijk om er niet mee bezig te zijn, omdat ik dan extra bezorgd ben. Op andere momenten probeer ik veel dingen te doen die ik leuk vind. Veel leuke dingen te plannen. Moeilijk he?
     
  4. Meizel

    Meizel Actief lid

    26 apr 2014
    112
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat erg om dit door te moeten maken na 2 jaar proberen. Hebben jullie al uitslagen binnen? Wij zijn nog aan het wachten. Met mij gaat het dan weer wel, dan weer niet. Dat dit zo'n enorme impact op je kan hebben, vreselijk. Kan het ook heel moeilijk loslaten, iedereen om me heen lijkt wel zwanger. En allemaal zonder problemen. Kan ik zo jaloers van worden. Wens jullie heel veel geluk toe!
     
  5. Meizel

    Meizel Actief lid

    26 apr 2014
    112
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi Marlies,

    Wat ontzettend rot dat jij ook 2 miskramen hebt moeten doormaken. Ik hoop dat het onderzoek bij de gyn goed was. Wij hebben ook heel erg in dubio gezeten over die aanvullende onderzoeken en 3 maanden wachten of niet. Aan de ene kant willen we heel graag, aan de andere kant heb ik de angst dat er dan toch iets mis is en dat we dat niet weten. We zijn aan het proberen, maar als ik eind oktober toch niet zwanger ben, kan ik alsnog bloed laten prikken. Wat hebben jullie gekozen?
     
  6. Meizel

    Meizel Actief lid

    26 apr 2014
    112
    0
    16
    NULL
    NULL
    Zo herkenbaar! Ik ben ook zo verdrietig zodra ik ongesteld word. En de week van tevoren al helemaal geobsedeerd met een test doen, terwijl ik weet dat ik moet wachten. En de angst dat het weer mis kan gaan. Zoals je merkt ben ik niet de beste om te vragen naar hoe je afleiding zoekt ;)
    Lastig om het los te laten, ik weet het als geen ander. Heel veel sterkte en hopelijk gauw een goede zwangerschap, voor ons allemaal hier!
     
  7. Meizel

    Meizel Actief lid

    26 apr 2014
    112
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ Madelein, mijn hart breekt van jouw verhaal. Een gezond kindje en dan door een stomme infectie een miskraam gekregen. Vreselijk.
    Zijn jullie inmiddels alweer aan het proberen of staat je hoofd daar nu helemaal niet naar? Wens je heel veel sterkte.
     
  8. Hannah1989

    Hannah1989 Fanatiek lid

    11 jan 2014
    1.269
    16
    38
    Ik ken het jaloezie gevoel maar al te goed.
    Ik gun het mensen echt wel maar vooral de mensen die het verdienen.. mensen die zomaar een kindje nemen en nergens bij na denken daar heb ik gewoon een beetje moeite mee maar het gaat al steeds een beetje beter. we hebben het nog elke dag over haar en ik kan veel steun vinden bij mijn man en me beste vriendin. Ik ben gisteren voor het eerst weer ongesteld geworden en dat komt wel even hard aan.. anders had ik deze vrijdag 20 weken geweest.. Nu maar hopen dat we allebei snel weer een positieve test mogen krijgen!
     

Deel Deze Pagina