In Gent zien ze dit wel degelijk als oorzaak van miskramen. Ik ben blij dat je een behandeling krijgt.
hier ook in augustus de 4de miskraam gehad, na de 2de wel chromosomenonderzoek gehad daar kwam niks uit , nu bij mijn nieuwe partner een zoontje gekregen en vorig jaar augustus gestopt met de pil en pas in juli zwanger maar helaas weer mis. nu zijn mijn cyclussen na de curretage weer stuk langer.. wel al ondertussen vit b12 en d laten prikken dje waren wat aan de lage kant dus slik nu extra (morgen weer prikken op b12 d en schildklier) ,slik ook extra visolie en krijg verwijzing voor een bloedstollingsonderzoek.. voor de rest idd ooo erg vaak gehoord ja dit is domme pech of ja je hebt kinderen dusja het kan wel..
Wij zijn vandaag weer in het ziekenhuis geweest. Helaas zien zij miskramen die voor de 6e/7e week zijn niet als een echte miskraam, dus we kunnen geen onderzoeken of behandelingen krijgen, pas weer nadat we een jaar bezig zijn.
Wat raar, bij mij zeggen ze vanaf een positieve test spreken we van een zwangerschap dus ook vanaf een miskraam...
helemaal eens... Wegwezen daar! Dat is nog suffer dan het allemaal toeschrijven aan pech... Gewoon zeggen dat het geen miskramen zijn.
Hier 3 miskramen gehad. Uitgeweken naar Gent voor onderzoeken en zo is er een tussenschot in mijn baarmoeder ontdekt, dat inmiddels verwijderd is. Alle andere onderzoeken waren goed.
Hier ook pas 2 miskramen achter elkaar gehad helaas, wij hebben in 2014 een gezonde zoon gekregen dus ik vermoed dat de gyn het ook op domme pech gooit. Volgende week een afspraak en hopelijk mogen we dan weer verder. Ben zo bang dat het een volgende keer weer mis gaat als ik lees hoeveel miskramen sommige vrouwen voor hun kiezen krijgen.
Ik heb na de geboorte van onze dochter 4 miskramen gehad. Ook wij kregen na de standaard onderzoeken te horen dat het pech is en we gewoon door moeten blijven proberen. Ik geloof er niet in dat dit pech is, daarnaast zijn wij afhankelijk van ivf en om die 2 dingen hebben wij nu een afspraak in Gent staan.
Hier noemen ze het een miskraam wanneer je positief test na je nod. Uitgaande nod van je gemiddelde cyclus. Na 6/7 weken pas rekenen als miskraam.... Pfff wegwezen daar hoor!