Hoi dames! Ben nu 36 weken zwanger. Gister avond moest ik plots 4 keer na de wc om me grote boodschap te doen. En daarbij kreeg ik hefyige onderrug en onderbuikpijn. Ook na die 4 keer bleef het doorgaan het kwam en ginh. Tijdens de pijn kreeg ik ook harde buiken. Moest het van de vk nog ff aankijken. Vannacht nog lichtjes pijn gehad, nu voel ik niks. Was het vals alarm of? Iemand ervaring hiermee?
Ik denk oefenweeen, daar heb ik zelf geen ervaring mee, bij mijn begon het direct als echie bij 39 + 5. Maar wanneer je daaraan twijfelt kun je onder de douche gaan staan. Wanneer het oefenweeen zijn, gaan ze weer weg onder de douche. Zijn het echte weeen dan zetten ze door. Succes!!!
Zolang je je nog afvraagt of t begonnen is zijn het meestal voorweeen oefenweeen.. Ik voelde bij de eerste namelijk direct t verschil, andere weeën, pijnlijker en belangrijk ze zetten door, komen steeds sneller, worden pijnlijker, duren langer, zakken niet meer af met een kruik of douche.. Succes voor als t wel zover is
Ik heb dit vanaf week 34 al (nu 37 weken zwanger). Iedere keer hoop ik dat het doorzet, maar het schijnt nog wel even te kunnen duren helaas. Succes!