Ik heb sommige maanden ov testen gedaan. Heb mijn eisprong 2x gevonden en 3x niet. Nu denk ik erover om 3x per dag een test te doen, alleen dan ben je heel de dag rekening aan het houden met hoeveelheid drinken en aantal uren niet plassen. (eigenlijk zie ik het niet zitten, omdat je er dan continu mee bezig ben) Als is nu rond 10.30 , 16.00 en 22.00 test kan ik hem dan nog missen? Hoe doen jullie dat?
Ik moet van het ziekenhuis 2 keer per dag testen: de eerste plan na je ochtendurine en 's avonds rond 18 uur. Daarmee zouden we in principe geen ovulatie kunnen missen en blijven de kosten bespaard. Ik zou iedereen willen aanraden om kwaliteitstesten te kopen, dan heb je extra zekerheid. Het kost wat meer, maar dan heb je ook echt meer zekerheid. Hopelijk heb je hier wat aan! Liefs, Anouk.
Heb ook eerder eens met cleur blue mijn piek niet kunnen vinden. Ga deze maand beide gebruiken (goedkoop en duur). Dankje voor de tip. Dus 2x op een dag moet voldoende zijn. Wel dure grapjes, omdat ik hem eens op dag 13 en 21 gevonden heb. ben je 9dagen aan het testen.
Ik mag van het ziekenhuis maar 1 keer per dag testen, om 10 uur 's ochtends. De kans dat je dan je ei mist is 1 op de 3. Vind ik wel erg veel kans om hem te missen. Maar dat komt doordat ze het anders schijnbaar niet redden met de "logistiek". (omdat ik na een positest moet bellen, om de volgende dag IUI te krijgen...) Toen we nog niet bij het ziekenhuis liepen, testte ik 1 keer per dag om 4 uur 's middags en ik heb hem nog nooit gemist. Het verschilt echt per vrouw.... Ik hoop dat je hem vind!
2x testen is een heel goed idee! en dat van drinken/plassen, het maakt (bij mij) niets uit hoor. heb wel eens om 12u nega getest, en om 16u posi (testen genoeg had ik ) en de volgende dag om 12 uwas ie alweer nega. het zou dus kunnen dat ik een korte piek had, die ik heel makkelijk had kunnen missen door bv beide dagen op 1300 te testen! zelf vind ik rond 10 en 22 het beste testen. succes!
misschien een stomme vraag... maar als jullie rond 10 uur testen... doen jullie dit dan op het werk? lijkt mij namelijk ook niet helemaal lekker om dat daar te doen?
ik doe er nu ongeveer 2/3 per dag.. ligt eraan of ze al wat donker zijn.. zodra ze naar het positieve gaan neigen, test ik 3 keer per dag om te kijken waar de piek zit.. maar ik test altijd in een plastic bekertje, kan ik het daarna meteen weggooien.. je kan ook midstreamtesten proberen, daar kan je gewoon overheen plassen.. ( alleen vind die niet zo handig, maar dat is mijn mening)
het heeft gewerkt meerdere keren per dag testen... Om 16uur knalde hij en om 22uur al niet meer... Anders had ik hem dus weer gemist, omdat ik savons voor het slapen gaan een test deed.... Nu op het wachtbankje zitten, en dan duurt het altijd zolang. Lauw ik neem het mee naar mijn werk. Heb van die plastic weg werpbeker en dat gaat goed zo...
ik had op mijn dag 3 x getest, ieder dagdeel een keer. Als ik savonds niet had gekeken dan had ik m ook gemist, was echt mazzel. kijk ook in mijn album hoe duidelijk hij zaterdag was en hoeveel minder op zondag, dan had ik nu nog zitten wachten!
@muppet: wij hebben de zelfde wijze van ovutesten bewaren en bijhouden zie ik in je album haha, grappig om te zien