Hallo allemaal, Ik gebruik nu voor de derde keer ovulatietesten van de babyboomshop. De eerste twee keer dat ik ze gebruikte gaven ze duidelijk mijn eisprong aan, alleen deze keer zijn ze zo vaag. Ik heb een cyclus van 34/35 dagen. De afgelopen keren begonnen ze op dag 21 positief en dan dag 22 en 23 ook nog. Werder steeds donkerder. Nu op dag 18 was de test al wat donkerder, maar nog ietsje lichter dan de andere keren toen hij positief was. op dag 19 een heel licht streepje en op dag 20 weer zo'n streepje als op dag 18. Tot nu toe weer gewoon lichte streepjes. Heb ik nou deze ronde geen ei gehad of moet ik die van dag 18 en 23 als positief beschouwen? Wat denken jullie ervan? Foto's staan in mijn album, sorry dat het zo'n dondere foto's zijn, maar mijn fototoestel werkte niet echt mee. Groetjes Romie
Romie, als ik ze zo zie heb je nog geen positieve test gehad. De testen van vorige ronde waren zeker positief. Ik gebruik zelf geen babyboom testen dus weet niet of je een veel lichter streepje als positief resultaat kan beschouwen..?
Hoi Romie, Ik zou zeker doortesten, heb namelijk dezelfde soort uitslagen gehad deze ronde, iedere keer een licht streepje totdat er ineens 2 dagen achter elkaar een donker streepje kwam en daarna was het streepje weer lichter. Dus ws heb je nog geen pos.test gehad en komt je ei deze ronde later. Succes ermee!
Dankje voor jullie reactie. Mijn positieve testen zijn altijd zoals die op het bovenste rijtje testen. Dus het zou best kunnen dat deze allemaal negatief zijn. Ik ga nog even door met testen, misschien dat hij nog komt of hij moet eerder geweest zijn. Maar als mijn ei nog moet komen dan is mijn cyclus ook langer als 34 dagen, of niet?
Ben ik weer eens. Ik had nog twee dagen door getest, maar de ovulatietestjes bleven licht. En nu dacht ik vandaag, och laat ik eens nog een ovulatietestje doen om te kijken wat hij nu aangeeft en wat denk je KNAL positief, echt binnen een halve minuut en de streep is ook iets donkerder. Ik sta echt ff raar te kijken. Heb ik dan nu echt pas mijn eisprong omdat ik eigenlijk als ik eigenlijk van mijn cyclus van 34 dagen uit moet gaan, dan is mijn NOD a.s. Vrijdag. Ik snap er echt niks van. Vanaaf mijn mannetje maar eens verleiden, hihihihi. Groetjes Romie
Als je vandaag je positieve ovutest dan zal je ei 24 a 48 uur later komen. Tel daarbij ongeveer 14 dagen op en je zit aan je NOD.
Vandaag is de ovulatietest weer lichter dan de controlestreep. Dan zal vandaag of morgen mijn ei wel komen. Ik vind het wel raar dat ik nu na 7 maanden tijd ineens zo'n lange cyclus heb. Gisteravond hadden mijn man en ik het erover, hij heeft vorige week last gehad van een ontstoken bal, medicijnen voor gekregen enzo. Mijn man zei zo, jou eitje heeft gewoon gewacht tot mijn balletje weer beter is, hihih vond het zo sweet. Misschien heeft het wel zo moeten zijn, we zullen het over twee weekjes weten!
hahha ja, i hope so. Als je iets graag wilt dan duurd wachten altijd zo lang... Trouwens ik ben je helemaal vergeten te feliciteren met je zwangerschap Bij deze: Nog van harte gefeliciteerd! Enne hoe gaat het? Al last van de kwaaltjes? Liefs Romie
Vreselijk dat wachten, normaal vliegt de tijd maar dan...... Dankjewel voor je felicitatie. Ja morgen doe ik voor alle zekerheid nog een digitale van cb, maar eigenlijk zou dat al niet meer hoeven. 2 testjes die positief aangeven is al voldoende. Maar vriend wil nog meer duidelijkheid en ikzelf vind het ook wel wat hebben als er daadwerkelijk ZWANGER op staat. Kwaaltjes beginnen lichtelijk te komen, merk dat ik wat vermoeider ben, een wat ander, moeilijk uit te leggen gevoel onder in m'n buik. Lijken op steekjes, maar niet echt hevig. Voor de rest valt het nog reuze mee. Maar als het net zoals het in m'n vorige zwangerschap verloopt dan krijg ik over een week of 2 pas echt te maken met vermoeidheid en misselijkheid. Maar goed, we wachten af, ben in ieder geval reuzeblij met m'n pos.testjes. Kzal duimen voor jou!
pfff ja dat wachten, maarja moet er iets voor over hebben he. Ik kan het me helemaal voorstellen dat je een digitale van cb wilt doen, alleen al om zeker te zien dat er echt ZWANGER staat. Zou ik denk ik zelf ook hebben. Geniet maar lekker van de zwangerschap. Hoe lang heeft het bij jou geduurd om zwanger te raken? Ik vind het lief van je dat je voor me doet duimen. Ik houd je op de hoogte!
Is inderdaad snel, wel fijn. Wij zitten inmiddels in ronde 7. Het schiet niet op met die lange cyclussen. Ik weet ook niet precies wanneer mijn NOD nu is. Ik denk dat ik vandaag mij eisprong heb, voel vanalles onder in de buik, liezen, lage rugpijn. Ik heb ff wat mijn de calculator zitten klooien uitgaande dat vandaag mijn eisprong is of morgen dan geeft hij 17 of 18 februari aan. Dus ik houd dat maar aan. Ik vind het nog steeds erg spannend, omdat uitgaande van mijn vorige cyclussen a.s. vrijdag mijn NOD is. Ik kan alleen maar afwachten en hopen dat het een keer raak is.