Omdat ik gisteren een vage test had, dacht ik vanmorgen laat ik nog een keertje testen (met 2 testen) om wat meer duidelijkheid te krijgen.. Zie hier mijn 2e resultaat, het wordt niet bepaald duidelijker Zet je beelscherm op zijn lichtst, kantel je scherm een beetje.. Draai een beetje met je hoofd, knipper 3 keer met je ogen.. Ga een beetje onderuit zitten.. Misschien dat je hem dan ziet hihihi Zwangerschapspagina
WATTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT???? Zie je het streepje?? ik zie hem zelf deze keer amper.. Bovendien gaf mijn Clear Blue test aan, niet zwanger.. *rot test* *Mijn hart bonst in mijn keel*
Ik zie op de plaats waar het lijntje moet staan nu iets vaags roze En gisteren zag ik echt niks Liefs
We zijn nu 1.5 uur verder en het streepje wordt duidelijker.. Telt dit nog, want je moet hem toch na 5 minuten weggooien?? http://www.zwangerschapspagina.nl/attachment.php?attachmentid=55019&stc=1&d=1267427313
Ik zie hem niet op de eerste, wel op de tweede. Ik weet niet of dat telt, ik weet wel dat streepjes vaak donkerder worden na verloop van tijd. Ik zou denken van wel
ik zie m ook op de eerste.. mijn eerst etest bij anna was net zo.. ook amper tot niet te zien op een foto.. daarna werd ie wel donkerder.. 2 dagen later was ie duidelijker en zag iedereen m wel...succes meid..en streepjes worden vaker duidelijker na verloop van tijd....
Ik doe morgenochtend een nieuwe test En anders woensdag nog eentje.. Net zolang tot hij er vanaf springt Is er een test die gevoeliger is dan de Kruidvat 2v5??
Matcare, is een hele gevoelige en betrouwbare zie hier rechts aan de pagina! Je bestelt hem vandaag en morgen heb je hem in je brievenbus! Even je ochtendurine opvangen en in de koelkast bewaren tot je test... Ik zie ook iets op je test
Ohh jeej, begin nu wel heel zenuwachtig te worden.. maar waarom geeft de Clear Blue dan niet zwanger aan?? Terwijl je hiermee 4 dagen eerder dan je NOD kan testen :S
Zie mijn album! Ik zweer bij de CB Plus (die met kruisje). Met dezelfde (avond)urine gaf de KV een heeeeele vage streep (buiten de afleestijd) en was de CB knalpositief! En dat 3 dagen voor NOD.
ik zie op de 2e foto een streep, maar je bent nog 3 dagen voor je nod. test nu niet te vroeg, straks is ie positief en is de kans dat het misgaat nog ruim 30%... en dat is zo zonde!!
Héél vriendelijk bedankt.. Ik ren dadelijk naar de Etos en ga hem direct testen!!!! Wat een mooie buik heb je!