Hoihoi, Mijn zoontje is vandaag precies 12 weken en gaat al naar maat 74. Het is een echte bink van 7.5 kilo . Ik had tijdens mijn zwangerschap héél veel kleertjes maat 56 gekocht, maar helaas pastte dit maar 4 weekjes en ging toen al naar maat 62. De kleertjes in maat 56 zijn dus echt nog als nieuw!!! op geen enkel kledingstuk zitten gebruikerssporen en werkelijk alles is als nieuw en sommige stukken nog nieuw!! Alles is merk, zoals, BurpEatShitSleep (BESS), ThoseBabyBasics, LittleCompany, Ducky Beau, Koeka, Beebielove, Gymp, Noppies, Z8, Feetje, Lief-Stoer, Blizz5.. Er zit zelfs een ORIGINEEL Burberry bloesje bij (maat 62) Ik ben ontzettend zuinig met kleertjes en het wassen van de kleertjes. Veel wordt met een (machine) handwasje gewassen of op fijne was. En alles op kleur! Niks is dan ook verkleurd of gekrompen. De kleertjes (als ze uberhaupt zijn gedragen) zijn allemaal alleen door mijn zoontje gedragen.. Niks is tweedehands! Alle kleding komt uit een schoon en rookvrij huis! Mijn voorkeur gaat uit naar dat u de kleertjes komt bekijken in Eindhoven. . Maar verzenden kan uiteraard ook!!!