Spannende ochtend gehad, ging naar de wc en zag dat ik bloed in mijn inlegkruisje had, bij het afvegen zat er veel slijm en wat bloed bij... dus ik schrikken. Ik heb meteen de verloskundige gebeld, ze is meteen gekomen. En na inwendig onderzoek blijkt dat mijn baarmoederwond al zacht is... en dat ik waarsch een deel vd slijmprop ben verloren. Ik vind dit heel erg spannend, ben bang dat ik te vroeg bevallen ga Ook heb ik redelijk veel harde buiken en ongikrampen, maar die komen niet regelmatig wat weer een goed teken is. Ik hoop dat de kleine nog 2 weekjes wil blijven zitten, en dat dit onschuldig is allemaal... maak me er best wat zorgen over. Morgen moet ik weer naar de VK toe, ben benieuwd hoe het dan is... ik wacht het rustig af allemaal.
Tja, ze zeggen dat het verliezen van de slijmprop niet perse iets hoeft te betekenen. Hopelijk blijft de baby nog zo'n anderhalve week binnen.
ik heb me slijmprop nooit verloren, bij mij braken de vliezen in 1x toen ik 36+5 was. een vriendin van mij had ander halve week geleden bloed verlies en ook pijn ,die bleek een zware blaasontsteking te hebben wie weet heb jij dat misschien ook, evt. anders morgen je urine na laten kijken. zou mooi zijn als je kindje nog even blijft zitten, maar het komt toch wanneer het er uit wil.
Kan nog wel 2 weken duren hoor voor jullie kindje besluit erit te komen. Wat wel zeker is is dat je lichaam zich al aan het voorbereiden is op de bevalling. Lang zal het dus wel niet mee duren maar het is niet zo dat je kindje nu binnen enkele dagen geboren wordt hoor! Succes en ik duim dat jullie kindje nog effies blijft zitten.
de baby zit nog in de buik gelukkig, het rommelt wel veel hier... maar de verloskundige zei ok al dat het nog wel een paar weekjes kon duren. dus ik ben bijna 37 weken, ik hoop dat die zolang nog even wil blijven zitten... dan zit ik in het "veilige" termijn om te bevallen.